{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.659 visninger | Oprettet:

TP
TP
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 55

Kleemann Farum alm. Chiptuning {{forumTopicSubject}}

Tænker at besøge Kleemann i Farum for en alm. optimering / Chiptuning. Tænker de må da kunne deres kram, men syntes dog også jeg kan læse flere negative holdninger.. Er det bare kun Landberg og RH i Jylland der dur.. har vi ingen rigtig overbevisende på Sjælland (skal haves i styreboksen og vil helst have rullefelt så der kan finjusteres straks hvis noget driller)
Please - nogen selv oplevede erfaringer.. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kleemann Farum alm. Chiptuning
  • #1   14. jan 2015 Christian hos Kleemann er der flere der taler godt om..

Hvis nu du fortalte hvilke bil og hvilke mods den evt måtte have, kunne det være folk havde nemmere ved at hjælpe dig smiley

• TP
    TP Tilmeldt:
    nov 2007

#2   14. jan 2015 Takker, ham vil jeg tage en snak med.. (Det en E350 CDI ( 265hk) Dejligt hvis det laves så det bare holder..

• #3   14. jan 2015 altså med de prisen jeg har set hos kleemann 10.000-20.000- til endnu mere vilde fantasi priser på optimeret af ecu.

ja så kan de jyske landberg og rh altså noget for sølle 4000kr,-

• #4   14. jan 2015 og efter at have set deres hjemmeside igennem kan jeg ikke finde andet end sølle tunings bokse til diesel biler.... suk... de har ikke engang tuv på filerne eller andet

• #5   14. jan 2015 Tal med Christian har har lavet meget andet end det de har stående på deres side

• #6   14. jan 2015 Har de nu nok, men deres priser er ret høje.

så hvis de vil have 7-10.000 for en fil ville jeg nok kigge andre veje.

• #7   14. jan 2015 carlson chip der er motorbeskyttelse i

• #8   14. jan 2015 jaa, carsol tager jo også kun 1500 euro for en std chip smiley

det er jo også "kun" 11.000

• #9   14. jan 2015 Vi kan lave den med Landberg software i Hedehusene hvis det er. Koster 4.000,-

• TP
    TP Tilmeldt:
    nov 2007

#10   14. jan 2015 Takker, men tror nu du mangler et rullefelt som er det optimale selvom det jo normalt spiller fint uden (som Landberg Hjallerup i øvrigt også selv skriver smiley har du stor erfaring i at lodde i boksen - også med lige netop denne model ?

Kommentér på:
Kleemann Farum alm. Chiptuning

Annonce