{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Skarpe knaster 1.8 20v {{forumTopicSubject}}

Halløj folkens. Jeg har en 1.8 20v i min bil, og jeg har siddet og ledt efter andre knaster til den. Men synes ikke jeg har været særlig heldig. Vil det give mig noget som helst at smide knaster i fra en AGU? Eller kender i et sted hvor man kan købe andre knaster til en ADR motor?
Jeg køre med MS motorstyring så jeg køre den ind igen efter montering

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skarpe knaster 1.8 20v
  • #1   11. feb 2015 Du mister effekt ved at skifte til AGU knaster. Men du skal være velkommen til at prøve, jeg har to sæt liggende så du kan da få det ene sæt billigt smiley

• #2   11. feb 2015 Hvis du mener at jeg mister hk, hvorfor så prøve at sælge mig dem? smiley

• #3   11. feb 2015 På agu motoren skifter man til non turbo knasterne for at få lidt mere effekt smiley

Så at smide torbo knaster i den vil du næppe opnå noget ved smiley

Men hvis du alligevel vil smide andre knaster i den..
    Inden du får købt knasterne og får dem lagt i og så får justeret motorstyringen ka du lige så godt smide en agu motor i den.. Altså ca samme motor men lovligt monteret turbo...

Og så ka du jo evt chippe den til de 192-195 hk bagefter.. Dette er ganske vidst ikke lovligt da du overskrider de 20% fra 125 hk..

• #4   12. feb 2015 Jeg har ikke planer om at smide anden motor i. I hvert fald ikke i år smiley
    Det er nu engang den her motor jeg har at gøre med, og det var kun lige for at få det sidste ud af den. Men tak ellers smiley

• #5   12. feb 2015 Spjældhuse Og letter svinghjul så kan den vært fald synge.
    Porter topstykke. Strammere ventilfjedre. Større ventiler og afbalanceret krumtap-plejlstænger-stempler samt indkøring. så har du en motor der næsten kan te sig som. En japaner

• #6   12. feb 2015 1. du spurgte efter AGU knaster og dem har jeg liggende smiley
    2. AGU knaster er så vidt jeg lige husker omkring 248 grader imod 260 på agn. Og løftet et minimalt større på agn.
    3. Du kan sagtens hente hk i en AGN det koster bare. anden manifuld både ind og ud. bedre knaster (catcams race spec), dobbeltfjedre til ventilerne så du kan køre sikkert op til 8000 rpm og så videre. Lettet svinghjul giver ikke effekt, men responds, Ventilstørrelsen skal du ikke rode med. De 20 den er født med flower fint 400 hk smiley

Kommentér på:
Skarpe knaster 1.8 20v

Annonce