1.054 visninger
|
Oprettet:
Skarpe knaster 1.8 20v {{forumTopicSubject}}
Halløj folkens. Jeg har en 1.8 20v i min bil, og jeg har siddet og ledt efter andre knaster til den. Men synes ikke jeg har været særlig heldig. Vil det give mig noget som helst at smide knaster i fra en AGU? Eller kender i et sted hvor man kan købe andre knaster til en ADR motor?
Jeg køre med MS motorstyring så jeg køre den ind igen efter montering
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 136 Biler: 9 Emner: 83 Svar: 3.007
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
Så at smide torbo knaster i den vil du næppe opnå noget ved
Men hvis du alligevel vil smide andre knaster i den..
Inden du får købt knasterne og får dem lagt i og så får justeret motorstyringen ka du lige så godt smide en agu motor i den.. Altså ca samme motor men lovligt monteret turbo...
Og så ka du jo evt chippe den til de 192-195 hk bagefter.. Dette er ganske vidst ikke lovligt da du overskrider de 20% fra 125 hk..
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 136 Biler: 9 Emner: 83 Svar: 3.007
Det er nu engang den her motor jeg har at gøre med, og det var kun lige for at få det sidste ud af den. Men tak ellers
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Porter topstykke. Strammere ventilfjedre. Større ventiler og afbalanceret krumtap-plejlstænger-stempler samt indkøring. så har du en motor der næsten kan te sig som. En japaner
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
2. AGU knaster er så vidt jeg lige husker omkring 248 grader imod 260 på agn. Og løftet et minimalt større på agn.
3. Du kan sagtens hente hk i en AGN det koster bare. anden manifuld både ind og ud. bedre knaster (catcams race spec), dobbeltfjedre til ventilerne så du kan køre sikkert op til 8000 rpm og så videre. Lettet svinghjul giver ikke effekt, men responds, Ventilstørrelsen skal du ikke rode med. De 20 den er født med flower fint 400 hk
Skarpe knaster 1.8 20v