{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rb autoteknik chiptuning
  • #1   17. feb 2015 Har ikke engang hørt om det og jeg kender da en del af dem.
    Hva tilbyder de da?

• #2   17. feb 2015 Så vidt jeg kan google mig til, er de forhandler af sw fra RH-motorsport.

• #3   17. feb 2015 De kan chippe min astra1,7 cdti fredslund som i ikke kan med Denso styring og ja er forhandler af rh motorsport

• #4   18. feb 2015 Så skal de da bare igang med din.
    Spændende sager.

• #5   18. feb 2015 Der mange om budet efterhånden, og kan da se priserne begynder og falde, og det efterhånden også på tide smiley

• #6   18. feb 2015 Kan se de har samarbejde med RH. Så overvejer at køre til dem da. Da jeg er blevet rådet meget til at køre til RH

• #7   18. feb 2015 Jeg syntes det er trist hvis nogle underbyder, hvorfor forære en god tuning væk. Udvikling koster.

• #8   18. feb 2015 sys da også det må være helt vildt fedt og være tuner, og så bare kunne ligge 4000kr i lommen for 1 times arbejde, for længer tid tager det ikke. Så jeg sys det pisse fedt der nogle der tør gå i mod strømmen og gøre det billiger. For det er altså ikke heksekunst og odb tune en bil.

• #9   18. feb 2015 Kan forstå variabel priser. Da en Golf IV 1.8t styrebox er sø velkendt Men den nyeste 185HK TDI fra i år nok ikke er lige sp "simpel"

• #10   18. feb 2015 Thomas P:

Du har umidbart ikke forstået en pind, men jeg synes på baggrund af din udtagelse at bør starte dit eget firma som tuner fra scrap.. God fornøjelse.

• #11   18. feb 2015 MAVR

Og jeg synes bare du skal blive ved med og betale alt for mange penge for den service du åbenbart sys er så go! Hvor vi andre måske ikke er så snæversynet, og faktisk kigger på andre alternativer, Kan en Service til 3000kr ikke være lige så go som den til 4000kr? Kunne det tænke at den til 3000kr måske er bedre? Dermed ikke sagt man skal smide sin bil ud til den billigste, men i det mindste gøre sig en tanke om det virkelig kan passe det skal være så dyrt? Nu kender jeg en som er startet helt fra "scrap", og han ved hvad han snakker om. Og det er sku ikke raket videnskab vi ude i.

• #12   18. feb 2015 Ham du taler om eksistere snart ikke længere, men jeg betaler med glæde prisen det koster hos den "udbyder" jeg benytter.

• #13   18. feb 2015 Og hvem taler jeg om?

• #14   18. feb 2015 Ingen kommentar.

• #15   18. feb 2015 Nej har du vel ikke, for jeg taler ikke om nogen virksomhed, og i bund og grund ved du ikke hvem jeg taler om.

Det fair nok man bruger dem man stoler på, gør jeg selv. Man skal bare ikke sige de andre ikke yder en go nok service, bare fordi de billiger.

• #16   18. feb 2015 Jeg har lavet to tuninger i dag.
    Den ene tog 6 timer til 3995,-
    Den anden 2 timer til 4500,-

Om det er raketvidenskab ved jeg nu ikke men det er ikke 1.9 TDI fra 2000 alle sammen.
    Men Thomas. Køb selv et rullefelt til 150k og lidt grej til en 50-100k så har du da en start.
    Så vælter kunderne ind til dine billige tuninger. smiley

• #17   19. feb 2015 Det da billigt for det udstyr! Hva. Tror du Det koster og starte et lille Kloak firma? Minigraver, trailer, bil, kompressor, og et par raketter til? De tager jo heller ikke 2000kr i timen? Sådan en mand betaler man 400kr incl. Moms i timen for, er det fair? Manden yder en rigtig go service! Selvfølgelig skal man have en go hyre, men prisen skal længere ned efter min mening.

• #18   19. feb 2015 Er det raketvidenskab at kunne grave rør ned?

Det er know how man køber når man køber chiptuning.
    Ikke mange gør det rigtigt.
    Mange forsøger.
    Skynd dig selv at gå i gang.

• #19   19. feb 2015 Kan du springe op på en gravemaskine og grave den? Som en anden har gjort det i 5år? Kan du skyde med en raket hvor der er 20m mellem hullerne? Det da know how som alt andet? Og jeg sidder ikke engang på sådan, men har da prøvet, og det ikke nemt. Samme som det du laver, der er en indlæringsface. Jeg er elektriker, jeg laver tit ting som ikke er så nemt, som kræver know how, Men kan jeg tage 2000kr i timen Der? Ved godt du ikke laver dine filer selv, så du må betale en mand for og gøre det, øv for dig. Hvad med dem som så selv gør? Må de sænke prisen? De laver det samme som dig jo, men har bare ikke de samme udgifter.

Kommentér på:
Rb autoteknik chiptuning

Annonce