{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bananmanifold effekt
  • #2   11. mar 2015 Den har hverken brøler potte eller K&N filter eller noget, så helt standart

• #3   11. mar 2015 det gir ikke en skid på en så lille motor.. måske 1 hk hvis du er meget heldig

• casper h
    casper h Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #4   11. mar 2015 0 heste måske en anelse mere moment.. men den giver sku ikke så meget hvis resten af udstødningen er standard.. du vinder nok mere ved at fjerne kat`en.. hvis den har en

• #5   11. mar 2015 Har den ikke

• #7   11. mar 2015 Golf 1 og 2 er testet med flere forsk bananmanifolde, ingen giver nævneværdig effekt og kører ikke bedre end den originale, MEN kommer der så andet størrelse rør og andre potter på, så er snakken en anden.
    Udstødningssystemet er en passiv del der giver stor effekt på en tuning, meget større end mange tror. Forskellen kan være et 3 cifret antal hk på en mega motor, på en 2.0 måske 50 hk, sammenlignet med standard systemet.

• #9   12. mar 2015 Altså til en sådan motor ville det være spildt.
    Skiftede sdlv fra støbejern til en banan i min Corolla E9 GSi udelukkende fordi jeg fandt en brugt til en billig penge og fordør samt manifold på bilen var flækket og havde smidt et flexrør. Så som erstatnings manifold pga defekter så det fint fint. Men effekt eller lyd ændrede sig ikke på min

Kommentér på:
Bananmanifold effekt

Annonce