{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Mikkel M
Mikkel M
Tilmeldt:
22. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

gul motorlampe efter montering af green air kit {{forumTopicSubject}}

Fejlen bliver udlæst som "for mager blanding", har prøvet at nulstille ECU, men fejlen vender tilbage efter nogle dage. Er der noget jeg kan gøre for at løse dette uden at skulle skifte tilbage til org. Filter? Det er på en swift 1.3 fra 2006 og det er dette kit http://www.astina.dk/motorrum/suzuki-swift-green-astn-intake-kit-p-104192.html?cPath=335_347_475


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gul motorlampe efter montering af green air kit
  • #2   22. mar 2015 Hvorfor ikke bare køre med original filter, det er jo bevist mange steder at et åben filter tager HK frem for at give flere på en standart bil.


  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   22. mar 2015 Fordi jeg er lidt stædig og gerne vil have det til at virke og det ville da være træls at have brugt 1300 kr. på noget man så ikke kommer til at bruge smiley Det er nu også mest for lydens skyld ikke ydelsen smiley

  • #5   22. mar 2015 Der kunne du så bare have lavet hul i bunden af din luftfilter kasse, giver samme lyd og havde sparet dig for de 1300.. har du monteret alle stik igen, kunne lyde som om du har fjernet din luftmassemåler, da den for meget luft ifølge din ECU når den køre mager blanding


  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   22. mar 2015 LMM sad på smiley har skiftet tilbage til org. filter nu for at se om der kommer fjelmelding igen. Ender nok også med at beholde org. filter på da jeg synes den tager gassen bedre med det

Kommentér på:
gul motorlampe efter montering af green air kit

Annonce