{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Sports cat og syn {{forumTopicSubject}}

Katalysatoren i min svigerfars Impreza '04 er kaput og det er ikke til at finde en uoriginal en nogen steder. Jeg har ikke selv undersøgt det, men han siger at den skulle være møgdyr original.

Jeg er i gang med at undersøge Ebay og Subaru klubben, men er det evt muligt at få en bil synet med en sports cat på som vil være sidste mulighed? Feks fra Magnaflow.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sports cat og syn
  • #2   15. jul 2015 Hvad siger han det koster for en ny? Prøv at ring til subaru først hvis i ikke allerede har gjort det. Det kan jo være, at det ikke er så dyrt igen smiley

• #4   15. jul 2015 Jeg ved det ikke, og det lød ikke på ham som hankendte den præsice pris, men han nævnte op mod 12.000kr

• #5   15. jul 2015 Skær den gamle af og køb eks en 400 cells magnaflow, og svejs på. Ellers findes der uorg. og reletivt billige sports cat, som sagtens kan bliev synet med, og burde også frigive et par heste smiley

• #6   16. jul 2015 Detailforskrifterne for køretøjer stk. 7.06.001
    E-godkendt køretøj registreret første gang efter den 1. januar 1998 (motorcykel dog 18. marts 2010) må kun monteres med e-/E-godkendt udskiftningskatalysator og e-godkendt udskiftningspartikelfilter (Euro 5 og nyere).

Ergo.... er den e eller E-mærket så kan den synes med den, er den ikke så kan den ikke synes med den. Og så er det sådan set fuldstændigt lige gyldigt om det er en standart- sports- eller race-katalysator. Det er E-mærket der tæller.

• #7   16. jul 2015 Jeg skal lige høre ham nærmere i dag, vi snakkede kun kort da han var på vej til acdc koncert. Jeg har lavet et opslag i Subaru klubben, og der er 3 kats på sådan en bandit. De skriver også at det er højst usandsynligt at det er katten der er død.

Lidt øv med den eE godkendelse, og det er originalen sikkert ikke engang. Han har generelt haft bøvl med sure synsmand. Bla med original sænkning fjedre som Subaru selv har monteret, så han måtte tilbage og få nogle billige på fra H/R.
    Moralen er, gå ikke til en FDM synshal.

• #8   16. jul 2015 Find en anden synshal. Jeg har aldrig oplevet synsmanden tjekker op om en cat er e-godkendt eller ej, sålænge den ikke forurener over hvad den må.

Når det er til en turbo subaru, burde han bare have rent rør 3" fra turboen af, og større downpipe. Så bliver den også mere frisk smiley

• #9   16. jul 2015 Jeg tvivler nu også på at de tjekker mærkningen ved et syn. Men det ændre ikke ved at den skal være mærket.
    Og skulle katten af en eller anden årsag lige fange deres opmærksomhed og de så lige vælger at tjekke den, ja så dumper den sku med et brag.
    Det er jo så op til en selv om man være sikker eller tager det som det kommer.

• #10   16. jul 2015 Og hvem fanden bruger FDM....!!!!! De jo komplet jernedøde regel rytter der ikke har den fjernest jord forbindelse. (de vil passe perfekt i told og skat)

• #11   17. jul 2015 Jeg fik snakket lidt med ham efter tømmermændene. Det har bare været en ECU umåling, så vi starter lige med at skifte lambda først. Jeg havde bare forstået på ham at det var 100% at det var cat'en der var kaput.

Ja, FMD's regelrytteri har jo både en lys og en dårlig side. Skulle jeg ud og købe ny bil som jeg selv var i tvivl om ville jeg helt sikkert køre den en tur forbi FDM smiley

Men det var godt nok hjernedødt, da han blev afvist med originale fjedre fra Subaru. Og det var nogle dyre nogle.

Dyhring, Jeg lokker også, og det kommer nok smiley Men indtil videre er den standard og trækker campingvognen 1800km syd på til Italien smiley Han ligger sikkert på Youtube et sted smiley

Kommentér på:
Sports cat og syn

Annonce