{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste powerwrap
  • #1   13. sep 2015 Vi har noget nede på arbejde... Er isolatør/mekaniker, det holder!! Men der er nogen der har brugt det hele, ellers ku du ha fået en rulle, men kan da finde ud af hvad det hedder?

• #2   13. sep 2015 Bedste ville være at få den powercoatet der bliver det bagt på ligger helt tæt og kan holde. Piedestal er fint til noget af udstødningen men bliver porøst efter kort tid pga. varmen.
    Så manifold og downpipe ville jeg få sendt af sted til powercoating.

• #3   14. sep 2015 Jeg fik mine coatede.
    Langt nemmere.
    Fylder ikke og smuldre ikke.

profilbillede
  • #4   14. sep 2015 Hvor får i det gjort henne?

• #5   14. sep 2015 Hvor får i det coated henne? smiley

• #6   14. sep 2015 Sverige.

• #7   14. sep 2015 Ja, fik samme svar sidst... Har hørt om firmaet.. De gør også i hvid... Fortsætter med wrappen..

• #8   14. sep 2015 Holder det coating ligeså godt/bedre på varmen som powerwrappet?

• #9   14. sep 2015 Det udviklet til F1 og LM biler så ja det er i orden. Og virker. Viste ikke der var nogle i sverige. Men der er også i England

• #10   14. sep 2015 Hvad koster det for sådan et sæt manifolder kontra wrap?

• #11   14. sep 2015 Jeg snakkede med Karsten Kjeldsen (har tunings shop) engang, som nævnte at en af hans kunder havde fået udført coatning på hans udstødningsmanifold, men at coatningen senere krakkelerede og faldt af.

Nogen der kan byde ind med deres personlige erfaringer om hvorvidt det er en god løsningen og evt. priser på det? Evt. nogle links til steder der udfører det?

• #12   14. sep 2015 Har igen erfaring med powercoat vs. wrap.
    Ingen tvivl, det er pænt og ledt..... Men tvivler på at en gang coat varmeisolerer bedre end wrap.
    Sagt på en anden måde, for en 500,- Hvor mange af jer ville så (ganske kort, måske max 0,5sek) gribe fat om et gennem varmet coatet manifold....?
    Jeg ville da i hvert fald under igen omstændigheder.... smiley Men tros det er varmt, ville jeg nu nok kunne finde på at gøre det på et wrapet manifold.

• #13   14. sep 2015 #12... din tvivl er spekulation eftersom du selv skriver du ikke har erfaring med sammenligningen.
    Hvis det benyttes i F1 og LM biler, tænker jeg det virker, men lad os få nogen på banen der har erfaringer med skidtet. Ellers bliver vi nok ikke klogere

• #14   14. sep 2015 Nu er mine ikke nemme at komme til.
    De har siddet på 1½ år nu og er stadig fint sorte.
    Ingen revner osv.
    I tomgang kan man stå med nallerne på.
    Fuld gas tror jeg er dumt.
    Og det er det også på wrap.

• #15   14. sep 2015 F1 agumentet giver jeg intet for..... absolut intet.
    At sammeligne en F1-racer med alm. gade/bane bil.....!!! Seriøst.... smiley
    Det svare til at sammenligne rumfærgen Challenger med en svæveflyver.
    Men som du skriver, lad nogen med erfaring komme på banen.... med nogen temperatur målinger på et og samme manifold.... uden noget, med wrap og med coat..... tja, og evt. med både coat og wrap. Det ville give svar der kan bruges til noget.

• #16   15. sep 2015 Så skal du bare finde en der har lavet det.
    For at lave den test skal du teste bilen på et rullefelt.
    Først med en alm. manifold.
    Så med en der er wrappet.
    Og så skal den lige coates til sidst.

Jeg har ikke gidet lave den og jeg har endda eget felt.

• #17   15. sep 2015 Hvis udstødningen er i stand til at glassere ( smelte) wrap så det bliver som glas. Så ville jeg sku nødigt rør ved det.

Powercoating kan fås i alle farve

http://www.zircotec.com/page/our_exhaust_coatings/60

• #18   15. sep 2015 #15 Jan. At du ikke giver noget for F1 argumentet forstår jeg ikke. Det er vel lige meget for coatingens varmeisolerings egenskaber om det isolerer på den ene eller anden udstødningsmanifold. Hvis det isolerer, så isolerer det. Du tror vel ikke F1 biler bruger det til motorrums pynt?
    Personligt ville jeg sku ikke tage ved hverken det ene eller det andet. Jeg så en zirotec video hvor de viste de isolerende egenskaber på en motorstand, og overfladetemperaturen på manifolden var nedsat efter den blev coatet, men den var stadig 400-450 grader varm.

Min logik dikterer mig at tilslutte mig Sø-Propel's konstatering af, at hvis skidtet bliver varmt nok til at "smelte" powerwrap, så ville jeg nok ikke røre ved det

• #19   15. sep 2015 jeg har kørt med mit "TITANIUM" wrap i 6 år og ligner stadig noget der lige er monteret (hvid). Det har været MEGET varm MANGE gange. Det er købt ved turbodk tror jeg,-men det var ikke på deres hjemmeside dengang

Kommentér på:
Bedste powerwrap

Annonce