1.382 visninger
|
Oprettet:
Bedste powerwrap {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er igang med et rimeligt omfattende projekt til min golf 4 tdi,
jeg skal bruge noget godt kvalitets powerwrap til mit turbo manifold,
hvor kan man få noget godt henne der ikke smuldre om 2 måneder..
prisen er ligemeget bare det holder og er til at arbejde med.
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 17 Svar: 963
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Så manifold og downpipe ville jeg få sendt af sted til powercoating.
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
Langt nemmere.
Fylder ikke og smuldre ikke.
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 17 Svar: 963
mar 2011
Følger: 1 Følgere: 29 Biler: 5 Emner: 76 Svar: 351
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 17 Svar: 963
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Nogen der kan byde ind med deres personlige erfaringer om hvorvidt det er en god løsningen og evt. priser på det? Evt. nogle links til steder der udfører det?
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 152
Ingen tvivl, det er pænt og ledt..... Men tvivler på at en gang coat varmeisolerer bedre end wrap.
Sagt på en anden måde, for en 500,- Hvor mange af jer ville så (ganske kort, måske max 0,5sek) gribe fat om et gennem varmet coatet manifold....?
Jeg ville da i hvert fald under igen omstændigheder....
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Hvis det benyttes i F1 og LM biler, tænker jeg det virker, men lad os få nogen på banen der har erfaringer med skidtet. Ellers bliver vi nok ikke klogere
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
De har siddet på 1½ år nu og er stadig fint sorte.
Ingen revner osv.
I tomgang kan man stå med nallerne på.
Fuld gas tror jeg er dumt.
Og det er det også på wrap.
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 152
At sammeligne en F1-racer med alm. gade/bane bil.....!!! Seriøst....
Det svare til at sammenligne rumfærgen Challenger med en svæveflyver.
Men som du skriver, lad nogen med erfaring komme på banen.... med nogen temperatur målinger på et og samme manifold.... uden noget, med wrap og med coat..... tja, og evt. med både coat og wrap. Det ville give svar der kan bruges til noget.
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
For at lave den test skal du teste bilen på et rullefelt.
Først med en alm. manifold.
Så med en der er wrappet.
Og så skal den lige coates til sidst.
Jeg har ikke gidet lave den og jeg har endda eget felt.
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Powercoating kan fås i alle farve
http://www.zircotec.com/page/our_exhaust_coatings/60
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Personligt ville jeg sku ikke tage ved hverken det ene eller det andet. Jeg så en zirotec video hvor de viste de isolerende egenskaber på en motorstand, og overfladetemperaturen på manifolden var nedsat efter den blev coatet, men den var stadig 400-450 grader varm.
Min logik dikterer mig at tilslutte mig Sø-Propel's konstatering af, at hvis skidtet bliver varmt nok til at "smelte" powerwrap, så ville jeg nok ikke røre ved det
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 35 Emner: 3 Svar: 951
Bedste powerwrap