{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigst men professionelt OBD tuning TDI
  • #1   22. sep 2015 landberg 3995,- inkl rullefelt før/efter

• #2   22. sep 2015 har kigget men syntes ikke det er billigt smiley

• #3   22. sep 2015 du kan også købe noget l... over nettet,som måske ødelægger noget på motoren....

• #4   22. sep 2015 Morepower.dk
    Rh-motorsport.dk
    Driver-Tuning.dk smiley

spørg og hør.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #5   22. sep 2015 Det er billigt, hvis du vil have det optimalt - ellers glem det

• #6   22. sep 2015 Fin forstår ikke hvad du mener ?

Der er mange virksomhedder der gør det professionelt og optimalt, men priserne er også forskellige, ligeså at mekaniker timeløn er forskellig fra værksted til værksted men de gør det lige godt. Håber du forstår min pointe.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

#7   22. sep 2015 Ved at disse to er godt reprænsenteret ved forskellige træf, eks danmarks hurtigste bil og stiller med rullefeldt og dokumenterer deres arbejde, men så må du jo finde en som du mener er ok, Jeg ved at Landberg og Palm gør et godt stykke arbejde....

• #8   22. sep 2015 Jep kender dem.. Stor forskel på landberg på 3999 kr og palms på 6400 kr for min Passat. Hjernedødt for 1-2 timers arbejde..

• #10   22. sep 2015 Billigt og kvalitet er naturlige modsætninger

• #11   22. sep 2015 Maritn M, det er ikke naturligemodsætninger. Iphone er kvalitet, og de ved producenten og derfor tager overpris kontra prisen på at producere lortet, det samme for audi kontra vw eller skoda for den sags skyld smiley

Musti O:
    Er det blot en fil du smider over i så kører det igen ?

• #12   22. sep 2015 Godt du ikke er enig, men selv skriver at iPhone er kvalitet og derfor tager producenten overpris - det er vel præcis det samme med alt andet i verden?, hvis en producent kan tilbyde et bedre produkt så tager de flere penge for produktet, dette er da grundlæggende for alt marketing og derved koster bedre kvalitet mere end dårligere kvalitet - ergo koster en kvalitets tuning lavet specifikt til din bil mere end en standard "one-fits-all" tuningsboks.

Bred enighed over hele linjen kan jeg høre smiley

• #13   22. sep 2015 Jo jeg forstår hvad du skriver, men kan du modsige det eksempel med mekanikeren som jeg beskriver? Hvorfor er der forskel på Palms og landberg ? Palms vil tage 6400 kr hvor landberg 3999 , begge med rullefelt osv.

Visse virksomhedder overvurdere dem selv, pga omtale, ligeså gør audi hvor du i princippet kører i en vw med lidt mod, i kabinen udseende og div, men en a4 fra 2005 og en passat fra 2005 samme motor og km koster 30.000 mere smiley

Min pointe er at man kan sagtens levere et professionelt stykke arbejde for en realistisk pris, 2 timers arbejde + det udstyr man bruger for over 4000 kr ? Slap lige af smiley

• #15   22. sep 2015 Tak for råd musti.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

#17   22. sep 2015 og hvor er det lige Landberg og Palm er i landet, tror du ikke det i sig selv har en prisforskel i "husleje"

• #18   22. sep 2015 Husleje smiley er da skide ligeglad som kunde. Havde ikke sagt noget hvis det drejer sig om nogle hundrede men flere tusinde , så vil jeg råde ham til st finde andet lokale for prisen følger ikke markedet. Der er heller ikke forskel i pris på vare i silvan i de forskellige steder i landet hvor huslejen er anderledes selvom det er en koncern og ikke en mandsvirk.

• #20   22. sep 2015 Er godt klar over det musti. Rolig nu :).
    Læs spørgsmålet. Søgte et sted som kunne chippe den billigere og der lavede sammenligninger på priser. Og jo jeg har penge nok det skal du ikke tvivle på. Men hvad vil su have for st lave en specifik obd tun fil til min bil for der kunne du godt siger du

• #22   22. sep 2015 Jeg fonder en prof og betaler det , det koster smiley

• #23   23. sep 2015 bestil en over ebay til 50 euro og sæt på,det er vist i bund og grund hvad du leder efter,knowhow og ekspertise koster lidt

• #24   23. sep 2015 nej nej, jeg er overbevist om at hvis man må have noget ordenligt så må man betale for det og det er ikke til at finde billigere. smiley Skal fanme ikke have en modstand i min bil til 50euro smiley

Kommentér på:
Billigst men professionelt OBD tuning TDI

Annonce