{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ekstra heste
  • Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 329
    #1   9. nov 2015 Giv den noget mere i brændstof ja. Den sidder i enden af pumpen. En 6 mm med lige kærv i enden også en 6 mm møtrik til kontra spænding så den ikke render løs. Husk både på turbotryk og pumpen at tælle omgange. 1 omgang begge steder så er der ryk på. Men tag og start med en halv omgang. Men den stiger i tomgang når du gør det. Men så justere du det ned på samme fremgangsmåde. God fornøjelse.

• #2   9. nov 2015 De kan ihvertfald også godt lide guf & noget - så spænder du bare for, de er universal, men ganske tilegnet VW gruppen smiley smiley

profilbillede
  • #3   9. nov 2015 Okai det er da lige til, har godt nok en guide til og indstille turbo tryk med tomgang og sårn, så manglede lige guf, nogle idéer om hva det evt vil give, de firbenet heste er ik lige mig smiley

• #4   9. nov 2015 De trækker jo kun dværge smiley

• #5   9. nov 2015 chip tuning er en god måde at hente 15-20 hk på
    men det skal være en chip der er lavet specielt til din bil

• #6   9. nov 2015 Gir det ik os bedre økonomi på dieslen, har chiptuning.nu nær hvor jeg bor, evt man lige skulle der forbi, det vil da vel os hjælpe med en bananmanifold

• #8   9. nov 2015 Ja så blir det ik nemt, havde jeg ikke engang set, lige fået den, så tænker jeg dobbelt veber evt? Kan det lade sig gøre

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#9   9. nov 2015 Godt sagt Benny. Du sagde det, men jeg tænkte det. smiley

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#10   9. nov 2015 Dobbelt veber på en diesel. Start lige med at læse hvordan en motor fungere. Dobbelt veber er til benzin biler. Det giver HK ja. Start med at skrue den de 2 steder. Også hvis det stadig ikke er nok. Så køb en med større motor.

• #11   9. nov 2015 Benny har skrevet en besked

• #12   9. nov 2015 Elles på med en k024 turbo og skru den godt i pumpen så er den god nok

• #13   9. nov 2015 Chip, banan, webere, 1,9 TD?
    Tror du skal få en anden til at kigge på din bil.

• #14   9. nov 2015 Er ik vant til diesel, så blir nødt til og høre mig frem, så hvis i bare skal Være smarte eller hakke, så hold jeres kommentarer for jer selv

• #15   9. nov 2015 Ellers kom med noget man kan bruge

• #16   9. nov 2015 Alternativt kan der installeres 1.21 Gigawatt Flux Capacitor
    http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=21&zenid=H,JWKEpwa1dzBzPdeZjr93

• #17   10. nov 2015 har du intercooler på og hvis så smid en større på hvis ikke så smid en på det forlænger leve tiden når du er ved at skrue nogle flere hk i motoren

• #18   10. nov 2015 Det er svært at chippe en bil som er ren mekanisk, og uden ECU. Så det er nok den mekaniske vej med dysser, turbo osv.

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#19   10. nov 2015 Ja den store opskrift vil være andre dyser der giver mere. Stor intercooler i fronten. K 024 turbo og giv den meget i turbo også større pumpe også give den en masse i pumpen. Men få en til st justere det rigtigt ind. Men se hva personen gør så du kan skrue den ned når du skal til syn. Men på et tidspunkt giver din toppakning op når du gør disse ting. Så var det mig. Smed jeg en ny i med det samme i stærkere kvalitet som kan holde til det. Sørg for at kør den varm inden du giver den gas og lad den stå i tomgang 10-15 sek inden du slukker den så turbo ikke brænder af også. Dette kan du bruge til noget. Og temmelig sikker dør din kobling også for du hæver så meget dit moment på en diesel. På med stærkere. Tag fat i Simon egevejens diesel tror jeg han hedder. Han kan hjælpe dig. Forklare dit max budget så ved han hva du skal gøre. Han er inde på bilgalleri. Han kører en golf 2 med motor som din med 224,6 HK.

Kommentér på:
ekstra heste

Annonce