{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.833 visninger | Oprettet:

Chiptuning Hyundai getz {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen

sad lige og kikkede lidt rund på nettet, og faldt over flere steder hvor de skriver at de kan chiptune de fleste biler.. også en 3 cyl getz 82-98 hk ikke meget, men lidt er vel fint nok.

men er der nogle af jer der har fået chippet lige den model af motore ?

det er en 1.5Crdi

ved godt at den aldrig bliver som gude bilen.. HELLCAT trist nok..



her er lidt links
http://www.chiptuning-direct.dk/dk/shop/hyundai-getz-15-crdi-82-hk-729.html

http://www.motor-optimering.dk/indexMobile.asp?mark=Person-%2FVarebiler&series=+Hyundai+Person-%2FVarebiler&model=2762


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning Hyundai getz
  • #1   11. nov 2015 Har du prøvet at ringe til Landberg eller RH?
    De kan også, også selv du ikke lige kan finde bilen på deres hjemmeside.


  • #2   11. nov 2015 Alt kan vel lade sig gøre - Men hvorfor man vil bruge penge på at ændre på softwareopsætning for SÅ lidt, forstår jeg virkelig ikke? Bilen er jo stadig (undskyld udtrykket) en langsom bil bagefter.. Du er blot en smule fattigere, og har en bil der er en smule mere usælgelig. Ta' og spar pengene op, og køb en bedre "platform" at tune fra smiley Det bliver du meget gladere for...

  • #3   11. nov 2015 Der er da langt fra 82 til 98 hk smiley det gør da en himmelvid forskel og den vil helt sikkert også få en del mere bundtræk og bedre speederrespons...

    Jeg ville dog ikke gøre det med sådan en boks der, jeg ville få det lavet rigtigt eller også med en OBD box, til nøds.

    Det der er fordelen ved at få det lavet rigtigt eller med OBD boks er at turbotrykket også vil kunne blive ændret, hvilket det ikke gør med de boxe du linker til smiley

    Jeg vil tro at med en rigtig chipning er 110-115 hk ikke udenfor rækkevidde smiley


  • #4   11. nov 2015 Jeg fik chippet min firbenet Getz til 153 smiley

  • #5   11. nov 2015 jeg har ikke tænkt mig at tune den smiley den er også kvik nok selvom den kun har 3 ben smiley

    var mere ude efter om der var nogle der havde prøvet smiley


  • #6   11. nov 2015 Ja okay smiley

    Jeg har en Clio 1.5 DCI med 82 hk.
    Den havde jeg en boks på først og der kørte den sgu ikke videre godt...

    Så lavede jeg et nyt program til den, købte en OBD flasher og indlæste det, nu kører den som en drøm, meget mere trækkraft, langt bedre speederrespons og faktisk mere økonomisk smiley win/win


  • #7   12. nov 2015 Rasmus, de 1.5 crdi 3 cylinderet går vildt godt med chip..

    hvis den er rigtigt indkørt vel og mærke..

    vores 1.5crdi hyundai accent blev chippet fra 82hk 180nm til 108hk og 248nm, det var en verden til forskel, den havde lige så meget nm som en 2.5 bmw, og hk som en lille g3 gti'er, den var rimmelig kvik og sjov at køre i, fordi den havde så meget nm smiley


Kommentér på:
Chiptuning Hyundai getz

Annonce