{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Celica t23
  • #1   4. jan 2016 K-Finn ved en del om Toyota og har en som baggrundsbillede
    Måske han kender dem.

Men vær seriøs før du kontakter ham.
    for det er DYRT at suge tune
    Og ved ikke om den model skal piggy bagges for at blive optimeret.

• #2   4. jan 2016 Skrev til ham i går angående gearskifte, men der var ikke meget hjælp at hente ved ham.

• #3   4. jan 2016 Corolla t-sport med samme motor som din, findes hvor den er født med kompressor, ellers kan du vel bygge turbo på.
    Måske kan du også få nogen vildere knaster til den, men uanset hvad du gør skal du højest sansynligt have lavet noget ekstra styring af motor på den ene eller anden måde. Den originale boks kan der ikke pilles i.

Gearskift kan du gøre kortere ved at forlænge armene på gearstangen, eller korte armene på gearkassen.
    Tror man kan finde en shortshift gearstang til den, hvor armene er lidt længere.

• #4   4. jan 2016 Forlænger du gearstangen 10-15mm under kuglen så få du meget kort gearskift om det fungere ordenligt Er svært at sige.
    Ved fra min boble T det var nemmere T skifte med orginalgearstangen en shortshift stangen.

• #5   5. jan 2016 TRD OEM shortshifter er den bedste til Celica. Colollaen med 2zz motor og supercharger er meget svær at få fat i i Danmark/Europa, specielt en som sælges i dele. Du kan søge efter en Lotus Elise supercharger (den uden intercooler) men ligemeget hvad vil den ikke kunne være under motorhjelmen. Der findes motorhjemle på markedet hvor en supercharger kan være under, men de er ikke pæne...

Vil lige skynde mig at sige at en Celica T23 ikke kan remappes/chippes, du skal have en ny ECU.

Hvis du vil have mere træk er udstødningen og manifolden det første sted du skal igang.
    Alle Celica t23 er født iridium tændrør, så hvis en eller anden har sat anden i, så kan du passende starte med at skifte dem.

Jeg foreslår du kigger på newcelica.org, ellers spørg mig privat, ved stort set alt om Celica t23.

Kommentér på:
Celica t23

Annonce