623 visninger
|
Oprettet:
Celica t23 {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har en celica t23 jeg gerne vil hive noget mere ud af. Hvad kan man gøre? Det er en t - sport, så den har 192 HK. Søger helst forslag fra folk som ved hvad de snakker om. Vil også gerne have et hurtigere gearskifte.
Mvh Patrick.
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Måske han kender dem.
Men vær seriøs før du kontakter ham.
for det er DYRT at suge tune
Og ved ikke om den model skal piggy bagges for at blive optimeret.
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 7
jan 2007
Følger: 66 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 577
Måske kan du også få nogen vildere knaster til den, men uanset hvad du gør skal du højest sansynligt have lavet noget ekstra styring af motor på den ene eller anden måde. Den originale boks kan der ikke pilles i.
Gearskift kan du gøre kortere ved at forlænge armene på gearstangen, eller korte armene på gearkassen.
Tror man kan finde en shortshift gearstang til den, hvor armene er lidt længere.
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Ved fra min boble T det var nemmere T skifte med orginalgearstangen en shortshift stangen.
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 11
Vil lige skynde mig at sige at en Celica T23 ikke kan remappes/chippes, du skal have en ny ECU.
Hvis du vil have mere træk er udstødningen og manifolden det første sted du skal igang.
Alle Celica t23 er født iridium tændrør, så hvis en eller anden har sat anden i, så kan du passende starte med at skifte dem.
Jeg foreslår du kigger på newcelica.org, ellers spørg mig privat, ved stort set alt om Celica t23.
Celica t23