{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.506 visninger | Oprettet:

Chiptuning/boxtuning Peugeot 206 1,4 HDI {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu kigget lidt rundt om kringlet, og ja de fleste fraråder boxtuning, men kender efterhånden også et par stykker der kun har gode erfaringer med det.

Jeg tænker efter hånden at det jo egentlig burde være hip som hap, så længe man køber en god boks, de fleste chipninger gennem OBD er jo alligevel bare en standard tuningsfil, der virker på feltet og så lige meget fin justeres mens den er på feltet, for lige at trække det sidste ud af motoren.
En sådan fil er vel også sat i de dyrere bokse man f.eks. kan købe ved chiptunning-direkt.dk (Mindes jeg den hedder) til 2100kr, så får man bare ikke de helt fine justeringer med, men en grundliggende justering.

Ret mig gerne hvis jeg tager helt fejl?
Jeg synes umiddelbart at 4000kr er mange penge på en SKP + fritidsjob løn er en pæn investering hvis der findes rimelige, knap så gode, men alligevel ikke decideret dårlige løsninger derude væsentligt fire penge.

Nogen der har erfaring med OBD/boxtuning af sådan en 206 1,4 HDI (motor har forresten kun gået 120.000 hvis det har noget at sige, og får lavet service for hver 20.000km) ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chiptuning/boxtuning Peugeot 206 1,4 HDI
Kommentér på:
Chiptuning/boxtuning Peugeot 206 1,4 HDI

Annonce