{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning af leaset bil?
  • #1   9. mar 2016 Hvorfor vil du dog ødelægge en bil der ikke er din?....

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   9. mar 2016 Kan du sikkert godt,men taenk lige godt og grundigt over hvad der kan ske hvis de opdager det...

  • #4   9. mar 2016 Visse tunere nulstiller flash counter, så det ikke kan ses. Men jeg synes, det er noget svineri at behandle andres ting på den måde. Vil man gøre det, må det være på ens egen bil og ikke en lånt bil.

    Man skal som minimum bede om lov først, vil jeg mene. Og her kender vi nok svarer...

    Det samme gælder flexleasing. Det er jo i så fald fortsat leasingselskabets bil.


  • #6   9. mar 2016 kommer an på om den er flex leaset eller privat leaset smiley

  • #7   9. mar 2016 Flexleaset eller ej - det er ikke ens egen bil.

  • #8   9. mar 2016 Sjovt, men sti er flexleaset, og jeg må gøre med bilen nøjagtig som det passer mig da jeg hæfter for bilens værdi uanset hva jeg gør, så tun for helvede da lortet hvis du har lyst, er den flexleaset kan du jo ikk aflevere den tilbage uanset hva, du skal jo selv ud og finde en køber til den når du vil ha en ny bil..

  • #9   9. mar 2016 Det kræver fortsat accept fra leasingselskabet. De har sandsynligvis også kreditorer med pant i bilen osv., som de skal stå til ansvar for. Men det er klart, at hvis de siger OK, så er der ingen problemer.

  • #10   9. mar 2016 Tror nok det er en god ide at droppe ideen...

  • #12   9. mar 2016 Hvis du skal ha en knivskarp pris på og få den chippet så smid en besked, eller kig Facebook

    P. Nielsen Bilpleje Center


  • #13   9. mar 2016 Det er, som jeg siger; hvis selskabet siger OK til det, er der ingen problemer. Så er man i god tro osv.

    Man kan bare godt komme ud for, at man ikke bare kan modificere, som det passer én, da det jo fortsat er leasingselskabet, der står med problemet, hvis kunden bliver økonomisk trængt og ikke kan betale. Det er trods alt selskabets bil - og selskabets kreditorer har sandsynligvis pant i bilen osv.


  • #14   9. mar 2016 Ja det kan du godt, men lad være.

  • #16   9. mar 2016 Leas nogen ordenligt at køre i så har du slet ikke de problemer

  • #17   9. mar 2016 Jeg har spurgt mit Leasing selskab, om det er ok.
    Og der har jeg fået et ja, og det er via en Privat leasing aftale.

    Bare husk at få det på skrift først smiley


  • #18   9. mar 2016 Jeg kan så fortælle dig, at jeg har været inde over finansiering af nu 3 forskellige flexleasingselskaber, hvor der i alle tilfælde var pant i vognparken. Det er meget unormalt IKKE at have pant i dem.

    Det laves bare på en anden måde, så man ikke har tinglyst et pant i den enkelte bil, men hvor man i stedet tinglyser et flydende pant i hele lageret (virksomhedspant). Det har sandsynligvis også været tilfældet i den sag, du har kendt til.


  • #20   10. mar 2016 Jeg kunne godt give dig en lang sang om, hvordan den finansielle sektor fungerer, og hvilke aftaler der kan indgås kunder og kreditorer imellem. Det vil jeg undlade, for det er principielt ligegyldig viden for jer.

    Konklusion: Spørg leasingselskabet inden, uanset hvad.


Kommentér på:
Chiptuning af leaset bil?

Annonce