{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2 gti 16v 45 mm weber
  • #1   28. mar 2016 Smid det der elendige skrammel (linket) ud og køb noget med aktuatorarme istedet. De kan også justeres meget mere præcist. Det originale sæt sammen halløj virker ikke ret godt. Se vedhæftede foto.

Jeg har imidlertid et spørgsmål. Hvorfor har du valgt 45mm webere ? De er som jeg ser det ikke nødvendige da de venturier du skal have i max er 36mm og de kan snildt sidde i 40mm huse ?

profilbillede
  • #2   28. mar 2016 Har lavet en anden studs...
    Ellers laver BAHNBRENNER en rigtig fin en i alu til en halv million....

• #3   28. mar 2016 jeg havde tænkt på det her sæt fra bruno hansen. og så laver jeg sku selv en studs i alu. nægter simpelthen at give 130$ for sådan en studs!

.jeg har et sæt 40 mm til at ligge, men jeg blev anbefalet af Bo ude fra west speed at hvis jeg ville opnå flere heste skulle jeg have 45 mm på. og han har da arbejdet med det pjat de sidste 30 år, så jeg stoler da på ham smiley

profilbillede
  • #4   28. mar 2016 Javel ja, men så må det vel være sådan.. Skal Bo også levere manifold osv ?

• #5   28. mar 2016 der havde jeg en liggende som kunne bruges ?

• #6   28. mar 2016 Hvad mærke er det ?

• #7   28. mar 2016 db dynamic. Han har også leveret benzintryks regulator og speeder kabel, i tilfælde at af den std ikke var lang nok.

• #8   28. mar 2016 Det sæt fra Bruno Hansen kommer du ingen veje med. Det er et rigtig udemærket speedertræk, men der er kun en aktuator arm, så det originale linkage bliver stadig brugt og løser derfor ikke dit problem.

Hverken Bo eller Bruno har de rigtige sager til det der, du skal bruge enten www.dellorto.co.uk (sælger også til weber) eller www.webcon.co.uk

• #9   28. mar 2016 Okay, jamen så håber jeg at du har fået afgratet og rettet den Dbilas manifold af så? Ellers kommer du til at stå med et system der nyser fordi det får falsk luft af helved til. Er det de rigtige briller med eller er det plastickringe med gummiring med til pakning mod karb ?

• #10   28. mar 2016 Jeg har aldrig forstået hvorfor Bo er blevet ved med at forhandle det taiwan-kina-pis, og alene af den årsag gider jeg ham ikke..

• #11   28. mar 2016 det har du ret i. Men hvis jeg kunne lave en studs lidt ligesom denne her, så burde der vel være plads til det? smiley

profilbillede
  • #12   28. mar 2016 der er rigtige pakninger imellem manifold og karburator. jeg bor næsten lige ved siden af ham, så hvis der bliver noget med dem, køre jeg bare over til ham med det igen.
    .manifolden er blevet fræst så det hele bare spiller.

• #13   28. mar 2016 Også anlægsflader? Sidste gang (og det var sidste gang jeg nogensinde køber Dbilas) havde jeg 3 webere der pegede hver deres vej fordi manifolden var pikkeskæv på anlægsfladerne. Da manifolden kostede 2400.- kroner ved Bo mener jeg at den burde være perfekt, men måtte betale 1000 kr for at få den rettet op..

Hvad mener du med rigtige pakninger? Det skal være sådan nogen her:

profilbillede
  • #14   29. mar 2016 jeg er ikke bange for at den er skæv. jeg har et komplet sæt ekstra pakninger/briller osv til at ligge, så det skulle der være styr på.

Kommentér på:
golf 2 gti 16v 45 mm weber

Annonce