{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.155 visninger | Oprettet:

Daniel N
Daniel N
Tilmeldt:
18. maj 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Remus - larmer ikke nok! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået monteret remus sportsudstødning (én i hver side) på min Swift 1.2. Jeg må dog erkende, at jeg havde forventet mere lyd, da den næsten ikke siger noget når den får nogle omdrejninger..

Er det blot et spørgsmål om at vente til den er kørt til eller hvad kan man gøre, for at få mere lyd og samtidig være synsgodkendt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remus - larmer ikke nok!
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 877
    #1   18. maj 2016 Har du katalysator imellem?

  • #2   18. maj 2016 Et rigtigt godt råd: Lad værre med at få din bil til at larme, med mindre det er fordi den skal op og lave 300hk.

    Ellers bliver du kun træt af det.


  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   18. maj 2016 Ja, der sidder en katalysator imellem

    Ønsker ikke "larm" men mere brummen smiley


  • Kenan D
    Kenan D Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 5 Emner: 5 Svar: 35
    #4   18. maj 2016 åben filter

  • #5   18. maj 2016 Er det ikke det samme smiley

  • #6   18. maj 2016 Hvis der er mellempotte(r) så fjern dem

  • #7   18. maj 2016 Hvor længe har de sat på? Der er stor forskel om det er 1000 km eller 10000 km. Og om systemet er ordentligt varmt når man tester :).

  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   18. maj 2016 Rockey H - Den har været på omkring 60 km nu smiley

  • #10   18. maj 2016 Altså vores 1.6 sport Swift larmer møjt med std rustfri udstødning.

    Så måske du sku fjerne mellempotten?


  • #11   18. maj 2016 er det den fra astina så er der justere bare spjeld i så løsner du bare det og skubber armen helt tilbage så lyder den bare godt

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #13   18. maj 2016 Vær glad for den ikke larmer. Så griner folk ikke så meget af dig smiley

  • #14   18. maj 2016 En 1.2'er der skal larme. HVORFOR..??

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #15   19. maj 2016 det må komme ind under kategorien all show no go

  • #16   19. maj 2016 Jeg er færdig af grin når jeg hører e eller anden lille prutpotte komme tøffende med sportsudstødning så den larmer lidt ekstra... Og så når de skal give den gas kan cyklisterne nærmest stadig trække fra dem... smiley Seriøst lad være med at få din bil til at larme... det er en swift... medmindre du er enormt selvironisk, og gør det for grinets skyld... Ellers bliver du nok lidt fornærmet når resten af verden griner af dig... Må sgu give #8 og #13 ret...

  • #17   19. maj 2016 Rasmus C

    Lyder godt? HAHAHA!

    Hvis den siger som denne, kan vi snakke. Men mon dog!?

    https://www.youtube.com/watch?v=6o6E9CPhZL4


  • #19   19. maj 2016 Det er noget nogle unge bare SKAL prøve smiley

    En ting er dog sikkert, det bliver ikke mere "sportsagtigt". Det bliver ikke hurtigere. Det er lidt ligesom hvis der bare skal en stor subwoofer ind, så der kan komme noget voldsom bass på. Det er også bare en fase der skal overståes smiley


  • #20   19. maj 2016 Nu har jeg læst alle jeres kommentarer og hold da kæft hvor er i alle sammen barnlig. Det er hans bil om det er 1.2 eller 5.0, så har han fået remus på. Kan i ikke være ligeglad med hvilken motor der sidder i bilen? Ja med sådan en motor lyder den sikkert ikke helt vildt men i kunne stadig sige det på en pæn måde, i stedet for at gør grin med det..

  • #21   19. maj 2016 Det er da bedre han får det at vide her, fremfor at han bliver til grin blandt andre trafikanter, der vil kigge meget skævt til ham.

  • #22   19. maj 2016 Så sig det da på en pæn måde? Også være ligeglad med resten

  • #23   19. maj 2016 Vi sagde det på en pæn måde... Havde været langt grovere hvis jeg havde set bilen på vejen.... smiley

  • #24   19. maj 2016 Tænker også sportsudstødning til min getz, vil i også gør grin af den så

  • #25   19. maj 2016 Men hvorfor? Hvorfor skal vi andre belemres med den larm? Jeg har forståelse for folk der vil gøre det på biler med en V motor, det lyder godt og er altid lavet så de ikke larmer HELE tiden, men først når de får nogle tæsk. Det andet er ren irritation for alle andre, selv i tomgang er de en belastning. Noget forfærdeligt lort at høre på!

  • #26   19. maj 2016 Sådan en model tilpasset remus udstødning siger bare ikke ret meget mere end den originale.. Især ikke de første par tusinde km. Efter den er brændt lidt igennem bliver det bedre men stadig ikke noget "Brian"
    Hvis du vil have larm så start med at fjerne mellempotten og hvis det stadig ikke er nok så byt bagpotterne ud med nogen universal potter med hul lige igennem. Hvis det bare skal larme så meget som muligt så få lavet hele udstødningen i rustfri rør, det giver masser af resonans!


  • #27   19. maj 2016 Hvis den har sat på i kun 60 km, så giv den lige nogle tusinde km inden du gør andet.

    For det skal nok ændre sig. Video lige efter montering, og så nogle tusind km efter kan være en sjov ide.


  • #28   19. maj 2016 Og suppler evt op med et åbent filter hvis du ikk har det i forvejen

  • #29   20. maj 2016 #24
    Ja... Sorry men det er dybt seriøst, for morsomt når man ser en lille potte med 1,død motor med stor larmende udstødning... fordi den flytter sig stadig ikke hurtigere af den grund... nu larmer den bare mens den kører langsomt...

    Er det dog en som minimum 2,0 turbo motor der faktisk har en ydelse der modsvarer den larm den laver, så synes jeg det hører nogenlunde til... Men ikke på en 1,0 motor...


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 877
    #31   20. maj 2016 Morale er godt - dobbelt morale er dobbelt så godt smiley Vi har vist alle været på det stadie hvor vi syntes, at en højt larmende udstødning var "the shit" at have på sin bil. At mange så er blevet ældre og klogere nu er jo bare dejligt, men så skal den vist også stoppe der (..)

    Jeg synes personligt også selv at det er til grin, når man kører rundt i en dyrere bil end man har råd til, f.eks. en OPC'er, men det er der også nogle der vælger at gøre og derefter føler sig højt på skyen.

    Man kan sagtens være foran med hestekræfterne og bagud med afbetalingerne, og så er det pludseligt federe at køre med en betalt 1.0 motor end en bil man skylder flere hundredetusinde på smiley

    - men det er jo blot min mening.


  • #32   20. maj 2016 Føler så ingen dobbeltmoral... har aldrig syntes at larmende udstødninger var fedt... på ingen måde... Remus potter er heldigvis diskrete i lyden og larmer reelt set kun når man giver gas... Men for satan hvor de der klamme universal potter lyder ad lort...

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #34   20. maj 2016 Det er jo egentlig lidt sjovt, at dem der griner højest i den her tråd, er dem der selv gør sig lidt uheldigt bemærkede herinde.

  • #35   20. maj 2016 Larmende udstødninger, bodykits, spoilere, kæmpe dunke dunke basskasser er jo en fase de fleste bil interesserede har været i, ikke så meget der. Tager jeg mig ikke af, var ikke en skid bedre selv.

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 877
    #36   21. maj 2016 Arg mon ikke du gør det smiley

Kommentér på:
Remus - larmer ikke nok!

Annonce