{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Chip/tuning af polo 1.4 GTI {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Er der nogle af jer, som har lidt erfaring med tuning af sådan en 1.4 tsi?
Har kigget på nogle polo'er fra 2011 og synes måske af 180 HK lyder af lidt. Har haft en Seat Leon Cupra med 300 HK og er bange for at polo vil føles lidt langsom. Skal ud og prøve en imorgen, men som sagt synes jeg at de 180 HK lyder af lidt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip/tuning af polo 1.4 GTI
  • #1   7. jul 2016 Den er med dsg

• #2   7. jul 2016 hvis du allerede nu synes den lyder " mangelfuld" hvorfor så prøve den ? tænker det bliver en pebret fornøjelse at lave den sjov hvis du mener 300 hester er det der skal til ..

• #3   7. jul 2016 Husk at poloen er noget mindre smiley den vejer mindre smiley den vil føles sjovere smiley

• #4   7. jul 2016 Siger bestemt ikke at polo'en skal smide 300 HK. Men 210-20 ville da være en pæn forøgelse.
    Vil bla. Prøve den pga kørekomforten

• #5   7. jul 2016 Jeg vil fraråde dig at kigge på den model med den Gearkasse. Jeg havde en Ibiza Cupra med samme drivlinje. Koblingerne røg, jeg har fået 4 henvendelser på 3 år her på bilgalleri om folk der spørger om jeg har haft problemer med mine koblinger, en af dem hjalp vi hinanden med at føre vores sag overfor seat da vi begge havde biler med slidte/fejlede koblinger ved mellem 50 og 85.000 km.. Seat/vw var kolde, de mente ikke at man kunne forlange at deres Dq200 gearkasser kunne holde 50.000 km på samme koblinger på en 4 år gammel bil uden nogen form for kulance. Sørgeligt.. Skriv en pm hvis du vil vide mere om problemerne jeg/vi havde og gode råd til symptomer osv på bilerne.

Kommentér på:
Chip/tuning af polo 1.4 GTI

Annonce