{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Asker C
Asker C
Tilmeldt:
8. mar 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Erfaring med chipexpress? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Min far og jeg får snart vores 3. mk5 Mondeo med 2.0 tdci, 150 hk hjem igen. Vi synes dog godt, at den kunne bruge lidt mere knald i, og derfor fandt jeg frem til siden https://www.chipexpress.com/products/4725/

Jeg er lidt skeptisk omkring det, da det næsten lyder for godt til at være sandt. Nogen der har erfaring med siden eller gen. chiptuning af denne bil?

mvh. Asker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med chipexpress?
  • #1   9. jul 2016 det skal du købe helt sikkert og fortælle! Bilen skal bare på rullefelt før og efter på montering. Det er altid rart at miste fabriksgaranti pga. 100-kroner tuningboks:-)

  • #2   9. jul 2016 Hvorfor ik købe en større bil hvis 150 HK ik er nok ?

  • #5   9. jul 2016 Glem det boks værk...

    Kør ned til WD tuning i Haderslev.. deet de laver er kvalitets håndværk.


  • #6   9. jul 2016 Glem bokstuning.
    Scantune og wd laver 215 hk på den motor


  • #8   9. jul 2016 Jeg har fået lavet nogle stykker ved WD.. og har fået enkelte rullet andre steder..

    Hans målinger er gode nok. Og tro mig, de går godt når de kommer dernede fra.

    Aner ikke hvor du er fra, men vi kan godt rulle en af mine igen..


  • #10   9. jul 2016 Ja ja. Men jeg har set målingerne og kørt bilerne.. Så jeg har fået fuld valuta for mine penge..

    Vil du se det. Så er du velkommen til at komme herned en dag. Så smider vi en bil forbi eks. VNA I Vester Nebel. Han arbejder sammen med RH. Og hans felt viser samme værdier som bilerne kommer fra WD med. ..

    Men derfra og så til at jeg skal bruge en dag på det, det kommer ikke til at ske smiley


  • Asker C
    Asker C Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #11   10. jul 2016 Okay, tak for hjælpen smiley Problemet ligger dog i, at det er personale leasing og bilen skal afleveres igen om et halvt år. Derfor tænkte jeg, at en chip var smart, da den blot kan tages ud igen. Jeg tvivler på, at Ford ville blive glade, når de finder en remapped ecu... såfremt at de finder ud af det selvfølgelig.

  • #13   10. jul 2016 Nå.. så du er tvivlsom på derees resultater..

    Og fair nok, vi kan sagtens spænde en af mine biler i et felt igen..

    Men vi skal spilde en dag på at køre op til dig?. kommer nok ikke til at ske. smiley

    Jeg har de resultater jeg behøver. Fik lavet en 2011 530d den anden dag (245hk) og den endte på 340Hk og 750Nm..

    Og sjovt nok, den stikker også af fra min Porsche 997S 3.8L 355Hk..
    Så mon ikke resultatet er rigtigt nok smiley





Kommentér på:
Erfaring med chipexpress?

Annonce