{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning Af Skoda!
  • #1   29. jul 2006 skift den ud!

  • #3   29. jul 2006 køb en skoda magen til min smiley

    tror desværre ikke der er så meget at gøre ved den.


  • #4   29. jul 2006 Nice ide ham gutten der har en polo 1,4 16v motor i sin, det holder smiley

  • #5   29. jul 2006 D J: fjern katten, på med rustfri bagpotte, på med luftfilter(kan laves ved af fjerne toppen af filter kassen og monteret en plade på skruen så den staidg suger igennem filteret!) også fjerner du den stop klodse der sidder under speederen(sidder fast med en 17 top) så bliver den faktisk rimelig hurtig..
    Min vens hvor det var lavet på(Street-Team - Pelle) kunne gå fra min citroen zx i optræk..


  • #6   29. jul 2006 først og fremmest skal vi vide lidt om motoren før der kan gives et ordenligt svar. men af med toppen og få det slebet for forøget kompretion sammen med komplet 2" udstødningssystem fra fx katten og bagud med 2 stk 2" gennemgangspotter (ingen thansen backfire potter!) af med luftfilterhatten og lav ny rørføring (luftfilter i varm luft er en meget dårlig ide!
    dvs det skal ud foran eller i skærmen hvor luften er kold) knasten får du slebet hos west speed.
    Til sidst en anden kaburator eller bare en justering af den originale. hvis dette gøres ordenligt vil bilen blive ganske frisk.. hvis du mangle hjælp så smid et indlæg på powerpage .dk mvh rasmus / lada turbo.


  • #7   30. jul 2006 G9 og hvad vil du begrundet det med ? dvs at der er mange der har gjort det umulige ? dvs at tune en skoda eller for den sags skyld en lada!!! det store spørgsmål ligger nu i om du er mand nok til at give et ordenligt svar eller blot er endnu en spammer..

Kommentér på:
Tuning Af Skoda!

Annonce