{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Golf 4 1,8T vil ikke koble ud {{forumTopicSubject}}

Hey BG!

Har lige haft solgt min audi til fordel for en af mine kammeraters golf 4 velvidende at den stadig holder på værksted.
Jeg har kørt bilen flere gange og det er en ekstremt fed vogn, der er ikke noget der.
Men så til problemet:
-den vil ikke koble ud siger de på værkstedet (det er nu 2 uger de har været igang med at ordne kobling på den)

Til at starte med, da min kammerat købte bilen, skulle den efter sigende have en g60 kobling på, men da han ikke mente den var kraftig nok (ikke nok til de 300+HK den har) så har han haft købt noget upgrade værk der så blev sat på.
Værkstedet havde nogle problemer med at få den til at koble den ordentligt ud, men pillede så gearkassen af igen, og pillede ved noget, satte den på igen og så virkede den, godt nok kun i 2 uger inden den kobling gik i stykker, men det var så noget reklamationsret og bilen er så på værkstedet igen.
Denne omgang er den så ved at få skiftet koblingspladen til en Sachs performance i sintermetal, ikke trykfod eller svinghjul eller noget, kun koblingspladen, men de har nu sagt i cirka 2 uger at de ikke kan få den til
At koble ud, de siger de har monteret en slavecylinder i støbejern, rykket udrykkerarmen længere ud, gjort vandringen på koblingspedalen længere og bla bla bla, men intet er åbenbart lykkedes for dem, så de går igang igen på mandag.

- Er der nogle ideer til hvad faaaen der kan være galt?
- Er der nogle alternativer til andre koblingssystemer eller noget?
- hvor meget kan sådan en g60 kobling holde til?

Håber der er nogle kloge hoveder herinde. smiley

(Der sidder enkeltmasse svinghjul, Sachs kobling og en optimeret trykfod på der skulle være ret stram)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 1,8T vil ikke koble ud
Kommentér på:
Golf 4 1,8T vil ikke koble ud

Annonce