{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Astras 1.6iSE st.car - NOS {{forumTopicSubject}}

Konen og jeg har snakket om og montere NOS på vores familiebil, men vil da lige høre her på forummet omkring dette før vi begiver os ud i verdens billigeste HK tuning.
Grunden er at vi begge er vilde med race, men har ikke pengene til og stoppe en turbo på dytten, da det kræver alt for meget arbejde og veligeholdelse, så for og få lidt mere sjov og ryk i bilen har tænkt på NOS.

Bilen står stort set std. ud over 2" hele vejen med dobbelt afgang og stort åbent filter - opel lyder jo totalt godt med stort åbent filter Smile.

Bilen er jo som i ved født med 100-101 HK og en smule moment, men hvad ville være smart og smide i ? tænker på dyser osv.
Er slet ikke inde i NOS montering selv, men meget lærenem og lytter meget gerne til råd og kritik fra ligesindede freaks .

Hvor lander prisen på sådan et sæt/montering og i nærheden af hvilke HK ender den med (selvfølgelig så det kan holde mere end én gang)

Da jeg kørte Golf Manhattan (RP motor med 136HK) for 1½ år siden havde jeg et sæt på hånden for 3500 kr, men det var jo til monopoint og oplen har jo en anden type indsprøjtning.

Er der andre ting jeg/vi skal være opmærksom på i forbindelse med denne type "tuning",


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astras 1.6iSE st.car - NOS
  • #1   5. aug 2006 Er vi godt klar over, men det er skam også kun til sjov an gang i mellem.
    Hvis man har tryk, har man jo tendens til og bruge højre fod lidt mere i det daglige--- hvis man pludselig holder foran eller ved siden af en enden bil der brummer lidt *S*. (man kan jo ikke lade være) og med NOS.. ja der skal man jo først om og åbne for flasken for den kan benyttes, derfor kan det jo kun bruges når man virkelig vil og med god grund.


Kommentér på:
Astras 1.6iSE st.car - NOS

Annonce