{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

RK K
RK K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Golf 6 tuning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en golf 6 2.o TDI med 100 hk, som jeg overvejer stærkt at få chippet.
Jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med det, iforhold til fordele og ulemper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 6 tuning
  • RK K
    RK K Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. dec 2016 Har du haft problemer med motoren, syn eller lign efterfølgende ?

• #4   21. dec 2016 Kan kun anbefales synes jeg! Nu jeg kørt 70000km med min opdatering! Og bilen spiller max, selvfølgelig har slid dele sin begrænsning ved fuld gas,

Var forbi Seat idag for at få lavet den nye opdatering pga VW skandalen, kæft den er kedelig, godt jeg har bestilt tid til optimering igen ????

• #5   22. dec 2016 Det er noget vi kan klare hos Kolstrup Tuning hvis det er. Er faktisk utroligt at fabrikken kan neddrosle den så meget på en 2.0 turbo diesel. Har den ikke 110 HK ?

brian@kolstrup-tuning.dk

• #6   22. dec 2016 optimering skulle vel gerne give +180hk / 360Nm så her får man da en del for 3500kr og mon ikke en EGR OFF ville være smart i samme ombæring det koster jo ikke ekstra hvis den alligevel skal optimeres.

• #8   22. dec 2016 Hvilken motorkode har? .. En 2.0 TDI med 100 heste? tænker du mener 140.. men hva ved jeg smiley

Kommentér på:
Golf 6 tuning

Annonce