{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Turbo valg. Xperter søges. {{forumTopicSubject}}

Efter meget søgen på nettet, og mange videoer og sites. Er jeg stadig ikke helt fastbesluttet på hvilken turbo jeg burde købe.

Motoren er en 2.7 række 6 med alt hvad der skal til, for at holde til godt over 800 hp.

Jeg har selv kigget på en Precision 6266 cea, Men samtidig også noget i turbonetics afdelingen.

Målet er omkring 750-800 hp, kravene er twinscroll, ball bearing, og så skal den bare larme for vildt, extern wastegate er også et must, selvom mange warner borg køre intern med twinscroll vil jeg rigtig gerne have lyden med.

Prislejet skal gerne være mellem 10-14 tusind excl wastegate self.

Kom frisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo valg. Xperter søges.
  • #2   30. mar 2017 Det var satme ikke meget hjælp, der var at finde herinde. Bilgalleri er ikke hvad det har været.

• #4   30. mar 2017 Garrett GTX3582R Gen2 skulle være god for omkring de 850, og så er min opfattelse at de ligger inde med den bedste kvalitet på markedet

• #5   30. mar 2017 Hvis du spørger mig så hop på Precision, de laver satangalme nogle af de bedste møller på markedet, og det samme med BW.
    Garrett har jeg af en eller anden grund ikke den store tillid til. (Ikke ud fra erfaring, det er bare ud fra nogle fornemmelser)

Hvis du virkelig skal op på så vildt høj effekt, ville jeg tage et nummer større end 6266, for at blive på en fornuftig effektivitet. Jeg tror du maxer den helt ud hvis du tager en 6266, det kan du formodentlig finde ud af, hvis du kigger på muslingediagrammet til den, og regner lidt på din motor.

Prøv at kigge på 6766, den er rated en smule højere.

Nu ved jeg du skrev kugleleje, men nævner alligevel lige Holset. HX52-HX55 pro er nok heller ikke helt ved siden af.

• #6   31. mar 2017 Mange tak smiley Det vil jeg kigge lidt ind på.

Kommentér på:
Turbo valg. Xperter søges.

Annonce