{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2JZ-GTE og 2JZ-GE
  • #1   2. maj 2017 der er tale om en Supra MK4 smiley

• #2   2. maj 2017 ophæng passer lige over men ledningsnet er selvfølgelig ikke det samme

• #3   3. maj 2017 Det er ikke lige til. Der er en del forskelle. Udover indmaden i blokken er der forskel på topstykkerne også. For eksempel passer hverken indsugnings-
    eller udstødningsmanifolden fra GTE på GE og omvendt. Det er nemmere at bygge turbo på en GE end bytte motor.

• #4   4. maj 2017 tilgengæld er det en del dyre hvis du gerne vil lave mere end 500 hk.
    af personlig erfarring syntes jeg det bedst kan betale sig at at sælge sin NA supra og købe en turbo i stedet smiley

• #5   5. maj 2017 Jeg vil sige grænsen går allerede ved 400 hk. Det er nogenlunde hvad du kan lave med BPU på en GTE, og en lille singleturbo på en GE, uden at skulle ud i en større ombygning. Derefter kommer det til at koste uanset hvad. Men det er "lettere" at gå til GTE'en i og med at den allerede er forberedt til turbo fra fabrikken.

• #6   5. maj 2017 Gte og ge kører med samme krumptap og plejlstænger, så hvis du sænker kompression med en 2mm toppakning, holder den fint til 550 hk, selv når den bliver brugt til drift.

• #7   9. jul 2021 en GE behøver sku ikke ha sænket kompression for at lave +500hk har kørt race i 3 sæsoner med min nu med uåbnet GE motor og endda med standard styring til tænding og en minisquirt fra rene turbomotor til at styre benzinen på...

Kommentér på:
2JZ-GTE og 2JZ-GE

Annonce