{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Qualitec indkøring - din erfaring? {{forumTopicSubject}}

Drift E36 med M60 kompressor og 650-700 hk. Vems motorstyring.

Jeg ved han er tidligere Stage3, og de var jo ret kontroversielle. Jeg søger DIN personlige erfaring med det firmas indkøring, ikke hvad din makkers kammerat har læst på BG eller hørt. Første hånds oplevelser. Det er jo mange penge vi her med at gøre her. Hans sortiment af kinaladere er også ligemeget, vi snakker kun indkøring her.

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Qualitec indkøring - din erfaring?
  • #1   16. jun 2017 Vil ikke komme min mening om qualitec

Men hvis det nu er som din profil siger er fra Nordsjælland. Hvorfor så vælge at køre helt her over til Ringkøbing egnen for at vælge en tuner der har haft så meget storm vejre omkring sig ?
    Tænker bare at der var bedre valg der lå nærmere dig ? Eller er det prisen ?

• #2   16. jun 2017 Prisen selvfølgelig

• #3   16. jun 2017 ville helt klart vælge kk autoteknik eller rh motorsport de ved hvad de laver .

• #4   16. jun 2017 Kunne aldrig finde på at spare på indkøringen. Kan sige så meget at selv om at jeg bor 30min fra qualitec ville jeg hellere bruge 2000kr i transport bare for at køre min supra 250km over til Kenneth fra k-tech.
    Har aldrig haft noget at gøre med stage3/qualitec, men ud fra de rygter de har haft/fået gør bare at jeg valgte noget jeg vidste der var bedre for min bil

Og det har jeg ikke fortrudt.

Er da sikker på at Anders sagtens kan køre din bil ind da han har kørt mange biler ind. Og ved da sikkert en masse om bmw og vems styring

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #5   16. jun 2017 jeg har ikke haft erfaring med omtalte firma men med fantazy tuning og han er rigtig dygtig og hjælpsom og ikke mindst billig og har ikke hørt nogen dårlige historier omkring hans arbejde

• #6   16. jun 2017 JR Autoteknik i Slangerup. Vildt dygtige

Kommentér på:
Qualitec indkøring - din erfaring?

Annonce