{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Chip af Passat 3bg {{forumTopicSubject}}

Hej hsr snakkede med en der kan smide chip i min bil og slukke min EGR så den får 150hk og 320nm bilen er std 101 HK vil kobling kunne holde til det ?


Prisen er 3000 med rulning
Kender du eller kan du gøre det samme men billiger så skriv gerne til mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip af Passat 3bg
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 606
    #1   28. jun 2017 Når man skal chippe en bil, så skal man sjældent gå efter de billigste. Gå hellere efter dem med god feedback og gode anmeldelser og så giv 1000-2000 ekstra. Det kan være givet rigtig godt ud, da en dårlig chipning af din bil kan koste dig rigtig dyrt på sigt smiley

    Og det er muligt at du kan trække 150 heste ud af den. Men det er en rigtig stor effektforøgelse fra de 101, som den har standard. Vær opmærksom på at levetiden på motor, kobling og andre dele nok vil blive forværret en del, når den pumpes så hårdt smiley


  • #2   28. jun 2017 jeg ville ikke gå for hårdt til den stakkels 100hk model.
    har selv haft en, og jeg fik min chippet til 122hk med en boks.

    Efter hvad jeg kan læse på diverse forums rundt omkring, så er der en slags "grænse" ved 25% forøgelse når det også skal holde, især omkring de gamle vw diesel der. Turbo og sådan er ikke vild med tingene.


  • #3   28. jun 2017 syn det meget lidt nm du får af det min passat 1.9 tdi atj er født med 116hk og 310nm og den er chippet til 152 hk og 400nm og det har den været de sidst 200.000km så de kan godt holde til det men gå ikke over 160hk og over 400nm da det dobbelte svingende svinghjul ikke kan holde til mere end det og så kan man sætte fast svinghjul på men syns de er træls at køre da bilen kobler hårde ud med det

  • #4   28. jun 2017 Dit mindste problem er koblingen hvis det en klap hat der tuner den. Har kørt en håbløs tunet G4 den var ubrugelig og elendig at køre i da det var en dårlig optimering der var lavet. (han han var gået fra en 150hk til 180hk og en 100hk ville være hurtigere i sving og acceleration

Kommentér på:
Chip af Passat 3bg

Annonce