{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Renault EDC gear og chip/OBD tuning
  • #1   23. jul 2017 De går fint, men momentet bør ikke lægges meget over 250nm. Se min tidl. Captur EDC i min profil.

  • #2   23. jul 2017 Hej MAVR, jeg har faktisk kigget på den, men tænker du solgte bilen meget hurtigt!! hvor langt har du kørt med den tuning og hvad koster sådan en omgang?
    Jeg tænker garantien ikke dækker efter den omgang?
    Kørte den længere på literen bagefter, eller hvordan mærkede du effekt forøgelsen?


  • #3   23. jul 2017 Det med garantien plejer ikke at være noget problem, da det er svært at opdage. Jeg kørte ca. 35.000 km med tuningen.

    Alt efter om bilen kan laves direkte via diagnose stikket, eller om bilens styreboks skal ud og skrives til direkte, så koster det hos Landberg 3500 kr incl rullefelt, og lille tillæg hvis ikke den kan tunes direkte i stikket.

    Jeg ville booke en tid hos Chiptuning,nu (Landberg) i Hjallerup afd hos ham selv, eller hos en af hans forhandlere, det er samme tuning. Landberg har dog lang ventetid hos sig selv, men hans forhandlere er mindre hængt op. Rullefelt er altid godt, men ikke alle hans forhandlere har det.

    https://chiptuning.nu/shop/cms-vores-forhandlere-af-tuning.html


  • #4   23. jul 2017 Okay, det skal da overvejes, men hvordan mærkede du optimeringen, blev den hurtigere, kørte længere på literen eller på anden måde mærkbart forbedret?

  • #5   23. jul 2017 Selvfølgelig går bilen bedre, og med mindre man bruge det ekstra overskud hele tiden, giver det gerne en anelse på økonomien. Det kan både måles og mærkes, nogle biler mere end andre.

Kommentér på:
Erfaring med Renault EDC gear og chip/OBD tuning

Annonce