{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chiptuning af Ford Fiesta 1,6 Tdci 95hk
  • #1   6. nov 2017 tror ikke det er urealistisk og få 120hk og 270nm https://chiptuning.nu/shop/chiptuning-ford-62c1.html

• #2   6. nov 2017 http://www.scantune.dk/ford/fiesta/mk7-2013/1-6-tdci-95hk-87gr-co2

Har en eco version med 90 Hk med 250tkm på klokken og den fik 110Hk, en ny vil nok lande på de 125Hk som WD siger, Turboen klare ikke meget mere end det.
    Vil anbefale dig at få EGR slået fra ved en evt. optimering.

• #3   6. nov 2017 Søren A
    Hvordan er trækket blevet med de 20 ekstra hestekræfter? Er det værd pengene?

• #4   6. nov 2017 Lyder som om det er en UDEN IC så undersøg først om den har det og hvis nej få købt en til den (den motor smider 110-120 med IC og 90uden i Peugeot og Citroën) derfra kan den chippes at få 125hk er nok muligt men det er vigtigere med den rette effekt kurve end peak effekt.

Kørte for nogle år siden i en Chippet G4 TDI GTi (150hl standart) med 190hk. Fuldstændigt ubrugelig effekten lå i et meget kort spectra og mellem hver gearskift faldt den 3-400omdtejninger for langt ned og man kunne starte forfra med at bygge tryk.
    Ejeren fik den chippet op et andet sted og kom bed på 180hk men fik nu en motor der trak tidligere og stoppede lidt senere (samlet set gik han fra om kringle 900 effektive omdrejninger til 1500.).. Han var lykkelig selv med lavere effekt.

• #5   6. nov 2017 syntes ik den motor ikke er speciel omdrejnings villig, men chip har da hjulpet og EGR off er vel også noget værd i sig selv, så soder hele motoren ikke sådan til.
    Men sammenligner jeg med vores Audi A2 1.2TDI som er chippet til ca.90Hk så virker Fiesta meget død i det (selv som chippet)

• #6   6. nov 2017 Sø-Propel: Hvad vil forskellen være hvis jeg købte en intercooler til den? Vil den std få flere heste, eller vil den få flere heste når jeg chipper den?

Søren A: Optræk mæssigt synes jeg den er udemærket nu, men mangler lidt kræfter når jeg skal overhale

• #7   6. nov 2017 Den vil give lidt flere hk. Hvis den ikke har en IC på nu. Du vil nok ikke hente meget mere end 10hk MAX.

• #9   6. nov 2017 Det er turboen i 90/95hk ver. der sætter grænsen for effekten max er ca. 130Hk på en ny bil. den fiesta der er en tak større (er det 110-115hk) den har en VTA turbo det har den lille ikke. den med 110/115Hk kan få op til ca 150hk

• #10   6. nov 2017 95hk model har og IC. Hold dig fra WD, deres tuning er noget bras og de presser grejet på en ufornuftig måde.

Landberg også kendt som Chiptuning.nu laver rigtig mange af dem, og de holder fint så længe Egr ventil også frakoblets. 1.6 psa dieslerne har det nemlig med at tilsode.

• #11   6. nov 2017 Synes bare landberg ligger så langt væk. Men hvis det er det eneste sted, det kan gøres rigtigt, så må jeg bare smutte afsted jo. Er der nogle i Sønderjylland som gør tuningen holdbar og rigtig?

• #12   6. nov 2017 Du kan roligt køre ned til Rune ved WD

• #13   6. nov 2017 Synes også WD i Haderslev får utrolig gode anmeldelser. Så finder nok ud af en tid med dem. Tusind tak for hjælpen alle sammen:)

• #14   6. nov 2017 Med mit store kendskab til tunings verdenen, kan jeg bestemt ikke anbefale wd. Landberg har skam forhandlere rundt om i landet. Fx. NT auto i Vejle, og de har også rullefelt.

Kommentér på:
Chiptuning af Ford Fiesta 1,6 Tdci 95hk

Annonce