{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

E36 expertise søges! ( M3 Us knaster i m52b25) {{forumTopicSubject}}

hej BMW hoveder, håber i kan hjælpe mig her.
Jeg står med min 323 motor som jeg gerne vil hive det sidste ud af på sug hvis muligt da jeg har et sæt m3us knaster liggende fra en s50b30. Evt. smide dem i og kørt ind efterfølgende selvf. men er i tvivl om hvor meget det vil hjælpe og om brændstof pumpe samt dyser kan følge med når den skal have mere benz ved indkøring og om det kan betale sig, de fleste siger at det ville det. jeg er klar over at jeg måske mister lidt moment men mon så ikke jeg kan hente nogle heste efter 4500 omdr? eller skal jeg fortage yderlige ændringer før jeg kan hente noget på de knaster? Jeg tjekkede lige op på knasterne på nettet og husker at ind. knasten har en åbningstid på 24 grader længerer og ventilen åbner 1.2 mm mere i forhold til. std. ind. knast i min motor så jeg får jo en større fyldning af cyl. og en højere kompression?
-Min opsætning
m50b25 high flow indsugning (hvilket vel også vil hjælpe en stor del nu når der skal mere luft ind pga. længere åbnings tid)
schmiedmann bananmanifold
328 uds system ud i en m3 bagpotte.
kn filter.
Kørt ind tidligere hos Heste teknik på Sydfyn.
212.9 hk og 261nm. og jeg vil gerne op på de 225-30 hk hvis det kan lade sig gøre. jeg ved ikke hvor meget de tal / forhold på knasterne har at sige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 expertise søges! ( M3 Us knaster i m52b25)
Kommentér på:
E36 expertise søges! ( M3 Us knaster i m52b25)

Annonce