{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere hk , Ja tak : ?
  • #1   23. sep 2006 jamen hva siger loven ang og gøre det ?

er det ikk en grænse for hvor meget man må give den og synshallen ogsÅ ?

• #3   23. sep 2006 jamen det er den originale blok der sidder på hehe smiley

• #4   23. sep 2006 der sidder allerede komplet 2"
    hva ville det koste og give den en chip, ny skarb knast og banan ? tror i ?

og hvor mange hk vil det give set udfra de 113hk standard bar sådan ca : ?

• #5   23. sep 2006 max 20% effekt forøgelse,...

og ja så er der jo traditionel n/a tuning med knaster, udstødning, portning af toppen, større ventiler...

men lattergas er det nemmeste og det du vil få mest ud af... det kan selvf ikke synes.

• #6   23. sep 2006 hvis man nu siger jeg smider 15 tusind til tuning , hvor mange hk ville jeg kunne få ud af det , montering går ikk under de 15k =)

• #7   23. sep 2006 Du vil måske kunne score 15 hk..

man siger omkring en tudsebasse pr hk.

skarp knast giver ikke noget uden at motoren bliver chippet bagefter.

en banan giver heller ikke noget bemærkelsesværdigt på en std motor.

Så skaf en knast og en bananmanifold.

Koster vel 5-7k gætter jeg på. så er det gjort relativt billigt synes jeg.

Og så kommer chipningen. Det indstiller motoren til at give mere benzin pga knasten osv.

Det koster mellem 3k og 5k at få lavet.

• #8   23. sep 2006 du må tune så meget du vil på original eller senere ilagt tilsvarende motor. bare den ikke forurener for meget og det skønnes at bremserne kan klare det. hvis du skifter motor må den max yde 20% mere

• #9   23. sep 2006 uanset hvad du laver så hold dig til detailforskrifter for motorkøretøjer, så kan du ikke blive knaldet for noget

• #10   23. sep 2006 Du kan ikke chippe en Colt som din. Ralliart og nogle firmaer i england har prøvet, og det gav 3hk, og motoren døde. En 1.6ér får allerede rigeligt med benzin som standard.

Du kan sætte et gasspjældhus fra en Galant 2.0 fra ´93-´96 på, få slebet knasten om, og evt. en justerbar benzintrykregulator. Det skulle give noget mærkbart, ved dog ikke hvor meget.

Du kan godt få et bananmanifold, men det er dyrt, da det kun laves i Australien. Kig evt. her: www.rpw.com.au

• #11   24. sep 2006 Til ældre Japanere bruger man en såkalt Piggyback til chiptuning, så hvis du montere knaster, forarbejder toppen og en banan skal du bare se løjer... Det er prøvet mere end en gang ved jeg...

så det er bare igang....

• #12   19. okt 2006 Hey

Jeg synes du skulle købe det nye maxpower, der står reglerne beskrevet, der er så mange forskellige meninger om det, det kan også læses på deres hjemmeside www.maxpower.dk

Kommentér på:
Flere hk , Ja tak : ?

Annonce