{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Nærlokale nyheder til Ringkøbing og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores ringkøbing få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Ringkøbing. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning hos Stage 3 Ringkøbing
  • #2   8. jan 2018 Drop Stage3

    Vælg chiptuning.nu


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #3   8. jan 2018 Stage3 er fine. Samtlige folk brokker sig over stage3, men samtidig laver de ikke andet end at rose rigtig mange andre chiptuningsvirksomheder. Og fælles for langt de fleste af de andre chiptuningsvirksomheder er, at de får filerne fra stage3. Det er de færreste der køber filer gennem chiptuning.nu, da hans filer er alt for dyre til at det kan svare sig.


    Jeg siger god for stage3 smiley


  • #4   8. jan 2018 Stage3 har det med at ødelægge folks biler, stage3 tilbyder samarbejde selvom folk intet aner omkring tuning, det gør chiptuning.nu ikke, derfor sælger han ikke til hvem som helst.


    Han søger folk som intet ved noget som helst omkring chiptuning, seriøst firma?

    Stage3.dk
    25. oktober 2017 ·
    Har du et bil-firma, eller er du bil-interesseret og har du lyst til at tjene flere penge?
    Hvis du begynder at arbejde sammen med Stage3 vil du tjene flere penge, du behøver ikke vide noget om tuning, du skal blot skaffe kunderne. - vi klarer resten ved at fjernstyre din pc.
    Vi er eksperter i:
    Optimering af biler.
    Kopiering af styrebokse
    Justering af biler - så de får den optimale effekt.
    Brændstof-optimering
    Ring til Mikkel fra Stage3.dk, og begynd at arbejde sammen med Danmarks bedste eksperter indenfor optimering af biler.
    Kontakt:
    Info@Stage3.dk
    Tlf: 22660864
    - ellers skriv en direkte besked til os herinde.
    Du kontakter os, og vi taler om det i telefonen, eller jer kigger forbi jeres værksted!
    Opdatering d. 09.12.2017 - Det er nu osse muligt at leje/lease udstyr, kontakt os for nærmere info.


    Læs lidt i forum omkring stage3, det er ikke positivt


  • #5   8. jan 2018 Kunne forstille mig at pris og kvalitet hænger sammen, men når størstedelen har noget negativt at sige om et sted, så må man antage der er noget om det smiley

    Men der må man selv søge information og danne sig en mening smiley


  • #7   8. jan 2018 Søg i forum. Der er 59 oplæg vare ved at søge Stage3. http://www.bilgalleri.dk/forum/sogeresultat?search=Stage3

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #8   8. jan 2018 En tuning kan gå galt, og det kan den jo også gøre hvis den kommer fra chiptuning.nu.

    Jeg blev selv rådet til ikke at presse min så meget, da den snart rundede de 250.000 km. Og selvom jeg nærmest insisterede på at jeg ville have mere ud af den, så ville stage3 ikke være med til det.

    Så jeg siger bare, at jeg slet ikke har så dårlige erfaringer med dem som alle andre åbenbart har.


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #11   8. jan 2018 Tror bare stage3 er blevet bedre end de har været. Engang var det noget værre lort de lavede, men efter Mikkels bror kom ud af firmaet tror jeg det har ændret sig meget smiley

    Men ja, hver sine erfaringer. Er da heller ikke i tvivl om at Thomas laver et godt stykke arbejde smiley


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #12   8. jan 2018 Har fået chippet alle mine biler gennem stage3 og har aldrig oplevet forværring eller fejl i forbindelse med tuningen. Der er endda ikke en kobling der har været røget, selvom en del af bilerne har været chippet med lange kilometertal og aldrig har haft skiftet kobling før.

    Så jeg er fint tilfreds smiley


  • #13   8. jan 2018 http://bricksite.com/volvo940T/andre-volvoer
    Lidt erfaring fra kunde hos stage3


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #14   8. jan 2018 Måske skulle I også finde nogle kilder, som ikke er over 5 år gamle. Der sker jo meget på 5 år og ja, dengang var det noget knald de lavede smiley

  • #15   8. jan 2018 TS
    Nu er Anders den kloge af de 2.

    Mikkel for det til at lyde som om at stage3 er flere personer når der skrives om firmaet, men der er kun Mikkel i firmaet.


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #16   8. jan 2018 Det gør jeg da også selv. Alt andet lyder da sygt uprofessionelt.

    Men skal ikke kunne sige hvem af dem der er klog og minde klog smiley


  • #17   8. jan 2018 Vent til Carsten Copycat smider hans erfaring ind, den er heller ikke for god.

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #19   8. jan 2018 Nu skal det jo ikke være en krig det her. Jeg har bare skrevet mine erfaringer. smiley

    Ved bare at halvdelen skriver om ting de har læst i et dameblad for 10 år siden. Og lige netop de erfaringer synes jeg ikke man kan bruge til noget. Synes kun man skal byde ind hvis man selv har erfaringer med stage3. smiley


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #20   8. jan 2018 Har fået chippet 2 mercedeser og en 407 smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #21   8. jan 2018 Men ja det spurgte jeg også om. Men har det noget at gøre med om stage3 er godt eller skidt? smiley

  • #23   8. jan 2018 de gange jeg har fået gjort det her det været ved RH motorsport og Landberg. og det har været ok. men kan ikke sige noget om stage 3 for kender dem ikke. kun af rygte og det ikke godt. Har for første gang købt en ecu fra England af til min 1.6 hdi og det virker også fint selv om den ikke har været på rullefelt og det . men det var nemt

  • #24   8. jan 2018 Har kun hørt dårligt om dem. Og det man læser i bagermesterens link. Så kan det være ligemeget om det er 5 år siden eller sidste år. Hvis det er sådan en opførsel de giver kunderne så det bedst at fraråde folk at køre til dem eller ham

  • #25   8. jan 2018 syns godt nok det en dum tur han har været igennem med hans Volvo,så det link. De burde skamme sig over at de overhovedet kunne finde på at gøre det på den måde. De må da mistet mange kunder hver år med den indstilling og plus de mister alle dem der høre om det.som Vil have chippet deres bil

  • #26   8. jan 2018 er det kun positive beskeder de giver på deres sider syns sjælden man læser meget negativ over nogen firmaer der inde https://dk.trustpilot.com/review/www.stage3.dk

  • #27   8. jan 2018 #26

    Du kan ikke bruge Trust pilot til noget mere... Firmaer kan betale sig fra dårlig omtale eller melde det som falsk omtale og så sletter trust pilot indlægget. Ligesom firmaer gør på Facebook. Jeg kan ikke skrive hos Kofoed og Thomsen FB side da jeg er blevet blokeret da jeg skrev en anmeldelse af deres inkompetence og elendige service... Samme skete da jeg skrev på Trust pilot


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #31   8. jan 2018 Claus, hvor langt har din kørt? smiley Og har du oplevet ekstra meget slid på delene efterfølgende? smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #35   8. jan 2018 Okay, 140 er et ret godt resultat. Vores 407 er også en 109 hk, og kunne godt tænke mig en anelse mere end hvad den fik ved sidste tuning nemlig smiley

  • #36   8. jan 2018 Stage3 laver absolut skod filer, længere er den ikke. De eneste som laver lige så dårlige filer er WD. Har set det igen igen, og det af og bliver amatør filer.

    Stage3 laver naturligvis filer til deres forhandler netværk, som så mange andre udbydere gør.

    Har fulgt branchen i en del år, og de er ikke blevet klogere. Om folks biler køre godt eller skidt, de er en sølle opbygget tuning.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #37   8. jan 2018 Jeg har desværre haft oplevet Stage3 personligt.
    Og føj for et par arrogante amatører de er.
    En lang historie kort
    Jeg skulle have kørt en VAG 1,8T med lidt forbedrede dele ind. Den kørte af røv til efter at have været forbi dem og selv med min elendige mekaniske viden vidste jeg den var gal. Kontaktede dem igen og jo de ville da rigtig gerne rette op på fejlen. Det ville bare lige koste x tusinde kr en gang til udover X tusinde kr. jeg allerede havde betalt for den første indkøring. Nej tak.


  • #38   19. jan 2018 Jeg skullenhave chippet min Swift hos ham. Og jeg har skrevet frem og tilbage med ham på mail at jeg ikke er interesseret i at tanke v-power. Men han sagde det ikke var noget problem og at han sagtens kunne chippe den. Da jeg kommer derhen og får bilen på rullefelt siger han at han kan se han intet kan gøre og det er en skam jeg ikk gad tanke v-power.
    Derefter måtte jeg slippe 1000kr format han havde haft den på felt...
    LAV ALDRIG AFTALE MED STAGE3


  • #39   20. jan 2018 Overpris for en rulning til og med.

  • #40   20. jan 2018 Ja er det ikke normalt omkring 500 kr en alm rulning koster

Kommentér på:
Chiptuning hos Stage 3 Ringkøbing

Annonce