{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cartrends i Rødovre
  • #1   9. jan 2018 Stop nu med at oprette konstante opslag om chiptuning og læs dine gamle opslag og kig i Forum..

• #2   9. jan 2018 Ja nu har du vist hørt hvad for nogen der er dygtige til det og dem der ikke er. Så det da bare og få den chippet eller lad være. er det ikke 3 opslag nu.

• #4   9. jan 2018 Hva med at ignorere opslagene så i stedet for at gå fuld retard¿¿

• #6   9. jan 2018 Ja men det kniber sku lidt med at sende en bil til chiptuning.nu i Aalborg når man bor i Holbæk... Men på hans hjemmeside har han andre forhandlere der er tættere på mig.. også spørger jeg jo bare om de er noget værd eller det er noget lort

• #7   9. jan 2018 jamen vis de samarbejder med Landberg og de får lavet deres fil derfra skulle det vel være ok .

• #8   9. jan 2018 Du kan også køre til Racetech i Ringsted, han er også Landberg forhandler og har rullefelt. Rene hos Cartrends har ikke felt. Samme fil uanset hvad.

• #10   9. jan 2018 Von Z
    Tror det er et aktivt valg.
    Hvem gider gå rundt med skudsikker vest skrive bøder ud til hr og fru Danmark for at køre uden sele eller mangle en pær.
    Når de kan tjene mere ved at lære hr og fru danmarks børn at løse og skrive i skolen eller sidde på et kontor og hjælpe hr og fru danmark med at få råd til ny bil og en udbygning af deres hus? Bedre arbejdstider. Bedre løn. Bedre miljø og folk respektere dig i højere grad end hvis man var betjent.. Jeg ser det som et let Valg

Kommentér på:
Cartrends i Rødovre

Annonce