{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chiptuning af 1.4 tsi 160 HK
  • #1   30. jan 2018 Bare afsted med den smiley

• #2   30. jan 2018 Med 160HK på en 1,4 liters motor, så er den nok "pumpet" nogenlunde det den kan holde til - men det er bare min mening smiley

• #3   30. jan 2018 2#

Det var da en til dels forkert mening smiley

Ford laver omkring 650hk på en 3.5l ecoboost, og 140hk på en 1.0l smiley
    Ikke at de biler tåler sammenligning smiley

• #4   30. jan 2018 #3 En mening kan ikke være forkert. Du har ret til din mening - og jeg har ret til min smiley

Og du har helt ret i at det ikke kan sammenlignes, så ved ikke helt hvad din pointe er??

• #5   30. jan 2018 Jeg skal da gerne skære det ud smiley
    Den nye Ford GT er ikke at sammenligne med en passat. Det er en Fiesta i øvrigt heller ikke.

Fælles for dem begge er at de har langt højere liter effekt end den 1.4..
    Så at kalde den "pumpet" er altså en overdrivelse, når der udelukkende snakkes om effekt kontra volumen.. smiley

Og så er jeg iøvrigt ikke enig i at "en mening ikke kan være forkert"
    Du har vel ret til at mene at jorden er flad, men du er forkert på den smiley

• #6   30. jan 2018 Kan sagtens holde - den er noget bedre end de gamle 1,4 tsi

• #7   30. jan 2018 #5 - helt OK at du ikke er enig - men det ændrer ikke på at at min mening ikke er forkert (for det er rent faktisk det jeg mener) - lige så lidt som din mening ikke er forkert.

Og må desværre sige at selv om du har "skåret det ud" så giver dit budskab stadig ikke mening (du sammenligner, men skriver stadig at de ikke kan sammenlignes).

Denne sproglige diskussion stopper her fra min side, da vi alligevel aldrig bliver enige, og det desuden ikke bidrager til tråden smiley

• #8   31. jan 2018 Jeg havde ikke chippet den.
    Det jo ikke for sjov at den nye 1,4 er forsvundet og blevet til en 1,5. samt den ikke har 160hk men 150hk.

Men jeg havde ikke gjort det. Og slet ikke hvis du har den årgang der stadig er med kæde smiley .

Kommentér på:
Chiptuning af 1.4 tsi 160 HK

Annonce