{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

et service der mangler stempel i bog ? {{forumTopicSubject}}

et service der mangler stempel i service bogen er det et stort problem vis bilen skal sælges en gang ?

det er ikke fordi jeg vil af med bilen men det er rart at vide smiley

det er den forhandler der har solgt bilen der åbenbart har fået lavet det sort. ved 100.000 km . bilen er efterfølgende blevet chekket og det var overholdt. men da det er sort står det ikke i servicebogen :s hvor stort et problem er det ? bilen har gåer 110.000km nu ?
og har lige får olie og alt det der sjov skiftet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et service der mangler stempel i bog ?
  • #1   15. okt 2006 hvis stemplet ikke er der, så har bilen heller ikke fået eftersyn. det ville være min mening hvis jeg kom ud og kiggede på bilen.

• #2   15. okt 2006 ja det er det der er noget lort smiley men skal snakke med fiat i morgen hva koster sådan et stort service ? ca. ?

• #3   15. okt 2006 pris??

kommer jo an på om der er noget der skal skiftes osv...

men ved ikke med fiat men normal starter det fra ca 3000kr

• #4   15. okt 2006 oka smiley hør elige fiat i morgen der sker jo ikke noget ved at være i lidt god tid smiley okay vil jeg prøve smiley det er bare noget lort at den gamle forhandler var en klaphat. alt er blevet gået i gennem efter fordi vi ikke følte vi kunne stole på ham så den fejler intet men der er bare den der med det sorte service. vi valgte at får den om synet 1 månede eller 2 efter at jeg fik den, og der var heldig vis ikke noget der var kun gode ting at sige om den, så det var godt smiley så man mere rolig. smiley

Kommentér på:
et service der mangler stempel i bog ?

Annonce