9.761 visninger
|
Oprettet:
Tuning af saxo 1.6 vts 8v {{forumTopicSubject}}
hvordan giver jeg min saxo flere hk. nemmest. skal der en ny motor til. og hvad passer over i den ? pengene er lige meget. kan nogle hjælp
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 46 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 1.895
mar 2004
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 3 Emner: 51 Svar: 683
vis penge er lige meget så ring til Agergaard....
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
men passer en gti motor lige over i eller hvordan med det ledningsnet i bilen
mar 2004
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 3 Emner: 51 Svar: 683
der skal et andet ledninigs net til...
mar 2004
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 3 Emner: 51 Svar: 683
også er det jo ikke lovligt og ligge en 16v'er i.... he he
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
Den har alligevel 30hk mere...mener jeg...
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
så får du 112 hk med garanti. og evt få planet toppen. bare fjern 1 mm så får du mere NM.
grunden til garanti. er fordi jeg har monteret det på min kammies bil. og den endte op med 112.5 hk. den blev satme kvik af det. han tog de fleste biler i den.
han hedder Thomas F her inde og har en audi A3 turbo nu. mener han har saxoen herinde endnu
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
men er det ikke farligt hvis bilen har gået 230 tusinde ????
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2836 der er den
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
kan du husk hvad kan ca gav for det ?
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
ehm..
knast = 3000 kr
banan = 2800 kr
remus racing rør = 600 kr
remus bagpotte = 1700 kr
cupindsug. = 1200 kr
chip = 3000 kr
planing af top = 200 kr
ialt = 12500 kr.
og så gik den endag længere på literen. ca 15-16 km/L
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
men stadig bange for med alle de km ?
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
og hans kørte os kun de 10 km/l da den var std. men 15-16 km/l efter den blev tunet. og chippet.
men det er helt klart de 13k værd. den kommer til at lyde pisse godt. og ryk vildt.
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.829
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.863
Christopher: prøv at spørge i forumet på Hi-speed.dk...
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.863
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 179 Svar: 3.279
jul 2003
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 7 Emner: 8 Svar: 538
1.3 og 1.6 rallye toppene er 100% ens - ja det er endda samme knast der sidder i dem. 266 grader kan være fint til dem, men det kommer an på hvilket løft det er opgivet ved.
1860'eren er ikke en "magnum" motor - magnum motoren er en 1.3 rallye blok med diesel (1.5) tap, neddrejede stempler og andre foringer. 1860'eren er bare en 1860'er
jul 2011
Følger: 2 Svar: 6
Tuning af saxo 1.6 vts 8v