{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 1.9 benzin
  • #1   22. maj 2018 Ved at skifte motoren - eller endnu bedre købe en med større motor. Du får ikke hentet meget ud af sådan en motor.

    Bevares - alt kan laves. Men du har brugt 30000 Kr. inden du har nået noget der bare nogenlunde kan følge med en 323´er. Spar pengene - køb noget andet.


  • #2   22. maj 2018 Sælg den og køb en med en større motor er det der bedst kan betale sig smiley

  • #3   23. maj 2018 Jeg fik min chippet til 130 hk smiley - Men det bliver aldrig nogle raket smiley

  • #4   23. maj 2018 nu skriver du 1.9 er men hvad model motor er det der lægger i den. for det er jo en del med forskellig hk i den str?

  • #5   23. maj 2018 Freeway - der er ikke meget forskel i deres HK når det er 1,9´ere. Det er vel alt imellem 105 og 118 HK eller noget smiley

  • #6   23. maj 2018 thomas Min har da 140hp og det er en 1.9 standard m44 motor

  • #7   23. maj 2018 Ja for mener da også de 1.9 er går fra lidt over 100 hk til 140 hk . Så det kommer an på hvad type det er. og vis det er 140 hk så er der lidt tuning dele man kan få til dem.plus det giver noget at få lavet toppen om

  • #8   23. maj 2018 Ja - det er også korrekt, men de er ikke lagt i E46´erne så vidt jeg ved. De E46 med 140 HK var ikke 1,9´ere..

    M44 blev brugt i Z3 og E36.. smiley


  • amjad A
    amjad A Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 5
    #9   23. maj 2018 Tak alle sammen for svar

  • #10   24. maj 2018 Thomas det vidste jeg ikke, men så blev jeg da det klogere.

  • #11   24. maj 2018 så tag den ud og læg en 1.8/9 140hk ti/is motor i så burde det hjælpe lidt. kom de ikke i den model uden bagende ?. også. men sjov de hold op med den type i efter e36 . lidt en skam de gik godt af en 4 cylinder

  • #12   24. maj 2018 "Thomas det vidste jeg ikke, men så blev jeg da det klogere. "
    Det er også en jungle med BMW motorer efterhånden. Kan selv have svært ved at finde rundt i dem.

    "så tag den ud og læg en 1.8/9 140hk ti/is motor i så burde det hjælpe lidt. kom de ikke i den model uden bagende ?. også. men sjov de hold op med den type i efter e36 . lidt en skam de gik godt af en 4 cylinder "

    Compacten? Jo den er lavet med 140 HK, men det er B20´ere som er 1995 CC. - dog stadig 4 Cyl.

    Men enig i at at især den gamle IS motor gik rigtig godt og der var rigtig god potentiale i at lave en kvik bil som især på de første meter tog fra. Selvom jeg altid har været 6 Cyl. mand, så ville jeg til hver en tid foretrække en 318is istedet for en 320.

    Men for mig er vi igen ude i det hermed en langsom BMW 3-serie som man ønsker hurtigere, og der er udfordringen bare at inden man har set sig om har brugt flere penge end det ville koste at købe en 325i som stadig er hurtigere. Derudover så står du med en bil der ofte ikke kan synes.
    Den kommer efterhånden på ugebasis herinde med folk der er trætte af deres langsomme BMW´er og jeg har selv været der engang. Sælg og køb nyt - det andet bliver alt for ofte til hovedpine. smiley


Kommentér på:
Bmw e46 1.9 benzin

Annonce