{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Bett`mig
Bett`mig
Tilmeldt:
2. maj 2016
Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98

Kan den her sløve "indkøbsvogn" få flere heste :) {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg har en RenaRenaRenault clio III SP 1.2 L 16V fra 2010 - der godt kunne bruge en hel del flere "hypper" under hjelmen smiley Jeg har forhørt mig rundt omkring ang. EPU justering/tuning, hvor jeg blev lovet en gevinst op til 18hk. men er ikke særligt benovet over et tilbud på ca, 4200.- bananer i nordjylland for ca. 1 times arbejde - og da slet ikke, når jeg bor på amager. Og garanti for HK er jeg ret usikker på - samt det jo ikke gør noget som helst (ud over for et par rulleskøjter) til et "vilddyr" på motorvejen - hvis jeg sku` ha` lyst til, at knurre lidt hehe.. smiley

Har tænkt på, bare at skifte den ud til noget, der er mere spræl/fut i, da overhalinger på motorvejen nærmest er noget, jeg må læse mig til frem for noget i virkeligheden hehe..

#så hvad synes i? skal den bare skiftes ud fra indkøbsvogn til en ny roadrunner smiley

P/S - Bilen er forøvrigt helt uden rust og nysynet - synsmanden gad næsten ikke se på den, da den vist er en klassiker for sig selv smiley

Beklager hvis det lyder som en enkelt spørgsmål, men jeg er ikke rask, så hold venligst tonen tak smiley


Kommentarer på:  Kan den her sløve "indkøbsvogn" få flere heste :)
  • #1   25. maj 2018 Skift den ud, intet andet kan betale sig smiley

  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #2   25. maj 2018 #1 tak for svar - ja 75 hk til en bil på ca. 1100kg. er jo ikke nok til èn, der godt kan li` at trykke lidt ned med højre fod smiley

    Så jeg må nok finde mig en "bytter" selv om jeg er glad for størrelsen, og manglen på rust smiley


  • #3   25. maj 2018 Det er/var en herinde man sikkert kunne få for 40+ med 200hk smiley

  • #4   25. maj 2018 Hvis du smider 30-50.000 i den bliver den nok lidt kvikkere ??

  • #6   25. maj 2018 skift den ud

  • #7   25. maj 2018 Ville ikke personligt gide bruge 4-5000 kr på at gøre en i forvejen meget sløv bil, til en sløv bil. Hvis du savner mere overskud og sjov, skift den ud eller accepter den er sløv og nyd de færre ture på tanken.

  • #8   25. maj 2018 køb min eller en med turbo smiley

  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #9   26. maj 2018 Ha ha - Nu har jeg jo allerede søgt rundt omkring, og hvis ikke en bil har turbo, får man ikke væsentligt flere heste under hjelmen - uden at skifte motoren ud. Og det gider jeg ikke at bruge kroner på. Havde bare håbet på, at nogle havde et trick/idè om lidt mere spark i à røv for få kroner, men jeg kan godt se, at den må sendes videre til gamle fru Larsen, til foredel for en hurtigere motorvejs-gazelle - yes yes smiley

    Sku både nemmere og billigere i min ungdom, da jeg blev udlært ved Volvo. Der købte jeg en 1300kubik toptunet Marina motor til min Morris Mascot - og så var jeg sku flyvende hehe..

    God old times oh yeaaaaaa smiley

    Apropos priser versus priser i dag!

    Jeg gav 4500.- for motor med vandpumpe - og så montering selvf. Husker ikke lige beløbet, men det var intet i forhold til nutidens - à ska tà dig priser vuf vuf smiley


  • #10   26. maj 2018 Dengang var en golf med 115 hk hurtig ??

  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #11   27. maj 2018 Ja alt er jo relativt smiley

    Gad vide - hvad en gennemsnitsbil uden al ekstraudstyret der ikke fandtes for 40-50 år siden - ville koste mindre i dag. Bilerne er jo spækket med elektronik og ikke mindst sikkerhedsanordninger vi ikke havde dengang smiley

    Div. reklamer skriver jo i dag, at man kan få ekstraudstyr med for 50000 hvis man køber en bil til 150000. Så er der sku manipuleret med tallene hele vejen rundt hehe..

    Tallene kan afvige lidt grundet dårlig hukommelse - men tror det nogenlunde stemmer smiley

    Nå men apròpos min egen bil, så kommer jeg til kroner sidst på året, og skifter den nok ud, til noget hurtigere smiley


Kommentér på:
Kan den her sløve "indkøbsvogn" få flere heste :)

Annonce