{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Tilmeldt:
19. jun 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

tunings boks i ny mercedes {{forumTopicSubject}}

Hej experter
jeg overvejer at smide en sådan boks i min 1 år gamle "leasede" mercedes 2.2 diesel. kender godt til de garantimaessige aspekter i dette.

hvad er jeres erfaringer med hvilke maerker der dur og ikke dur?

har bla kigget på racechip der lover +40hk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tunings boks i ny mercedes
  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 197
    #1   19. jun 2018 Kan kun anbefale dig at købe bilen hvis du vil udsætte den for sådan en "chipning"..
    Dit leasing selskab bliver næppe glade for at deres bil bliver chippet, hverken korrekt, eller denne kina metode smiley


  • #2   19. jun 2018 hvis du har råd til at lease har du dælme også råd til at chippet ordentligt! det der boks tuning er en lus som gør at bilen tror den er kold hele tiden og derfor smider mere diesel ind. det dur ikke

  • #3   19. jun 2018 vis du skal have en Box tuning monteret,så skal du op i de dyre boxe der både styre dyse mængde/turbotryk plus luftmængdemåler. men de koster også 3000-4000 kr. og så kan man lige så godt få den chippet rigtig ind på rullefelt da prisen er ca det samme. De billige boxe tuning til normal under 1000kr bliver tit monteret på dieselolie temperatursensoren,og fortæller ecuen at dieselolien er kold hele tiden så den sprøjter mere ind. og det ikke en god måde at gøre det på. eller så hæver den trykket i diesel pumpen til dyser. uden alt justere alt anden og begge ting kan sode motoren til. og skade partikelfilter vis det er monteret. da den får mere diesel ind luft og turbotryk.Så det passer ikke sammen.

  • #4   19. jun 2018 Racechip er noget skrammel.

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   19. jun 2018 super med expertvurderinger, hvis jeg så skulle vaelge "rigtig" chiptuning, hvad kan så anbefales? og bliver det ikke fjernet af MB når den er til service?
    er fra fyn


  • #6   19. jun 2018 Man kan få bokse i Tyskland hvor de er specielt kodet til ens bil. Min far har sådan en til hans gamle w210'er. De koster det samme som en alm chiptuning.

    Personligt ville jeg selv smide en chip i..
    De overskriver den kun, hvis der kommer ny opdatering..


  • #7   19. jun 2018 Det er værd at køre op til Landberg i Hjallerup. Der kan du få utune boks, hvor du altid vil have din tuningsfil, så om den forsvinder til service så kobler du den til og overføre filen. Mener han køre et tilbud på 3995,- hvis ikke jeg tager fejl.

    Har fået min tunet hos ham og den køre virkelig godt nu.

    www.chiptuning.nu smiley


  • #8   19. jun 2018 Det er ikke alle modeller der understøtter Utune, desværre smiley

  • #9   19. jun 2018 Oh i didn't know Michael N smiley

    Men der er også bsr tuning som en bedre løsning end de andre bokse smiley


Kommentér på:
tunings boks i ny mercedes

Annonce