{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip tuning
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #1   11. aug 2018 Lad være med at spare på en chiptuning. Det er en billig løsning her og nu.

    Hvis jeg skal råde jer til noget, så spørg firmaet hvor de får deres filer fra. Og hvis de ikke vil fortælle det, så er det fordi de får fra stage3. Så hvis de får fra stage3, så løb skrigende væk.


  • #2   11. aug 2018 Kør en tur ind til Jesper (dcb tuning) i hasselager og få ham til at hjælpe jer

  • #3   11. aug 2018 Regn med kr 3.000,- alt det billige virker ikke godt nok.

    105 hk og 250 Nm skulle kunne opnås.



  • #4   11. aug 2018 "Det må gerne være billigt og godt da han ikke har super økonomi"

    Så skal han jo netop ikke starte på at tune en bil. Turbo og indmad får jo ikke længere levetid af at presse det mere end ab fabrik.


  • #5   11. aug 2018 Alle ved at billigt og godt følges ad... smiley

  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   12. aug 2018 Tune bilen hmm den motor der ligger i er droslet til 75hk samme model som 90hk, Obd tuning er "bare" et flash af ecu`en.
    Et godt flash kan også bidrage til bedre økomoni og tro mig masser af tuner køber bare deres filer online, jeg ved udmærket at et custom flash lavet af en dygtig tuner er det bedste!!! Det vi søger er en der måske selv har god erfaring med et flach af netop 1.5dci motoren evt. filen.
    Vi har ikke brug for rullefelt måling og iskiosk snak det er og bliver aldrig en racerbil heller ikke mening smiley
    Det kan godt ske at 3000kr for at få flashet en fil i sin ecu er godt og billigt tager nok 10min smiley derimod et custom flash på rulletflet kan tage flere timer.


  • #8   12. aug 2018 Hvor henne?

    Jeg kan lave din bil for 2000 kr.

    Filen er hjemmelavet, og bruger originale flasher. Jeg befinder mig i esbjerg hvis det har interesse. Mvh


  • #9   12. aug 2018 Ville selv bruge Landberg uden tvivl, selv brugt ham selv i Hjallerup med felt.

  • #10   12. aug 2018 Lars L:

    Du har meget at lære, de fleste danske tunere laver deres egen filer. Nogen er så bedre til det end andre. De fleste tunere har også forhandlere i DK de levere filer til.


  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   12. aug 2018 MAVR
    Jeg arbejder med flashtuning af motorcykler og arbejder sammen med en af dk`s førende på det område!! Godnok er det benzin motor vi optimere, airfuel, tændning, gasrespons m.m.
    Vi bruger også andre programmer end til biler men kunne da forstille at princippet er det samme
    Jeg ved godt hvad det tager af tid at optimere og lave et customflash, det sku ikke bare lige!! men nå du har lavet et godt map er det ikke det store problem at kopiere det!
    Det kan godt være du kan lære mig noget omkring hvem jeg ikke skal købe en fil af så siger jeg tak til dig


  • #12   12. aug 2018 Jeg vil da meget gerne høre dine erfaringer, især på Chiptuning Denmark på facebook som jeg er idemand til at opstarte. Klart de fleste tuninger bliver lavet på baggrund af tidl udviklede filer, med få tilpasninger.

Kommentér på:
Chip tuning

Annonce