{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

ballefar
ballefar
Tilmeldt:
31. aug 2014
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2

golf 4 1.9 tdi Taber tryk {{forumTopicSubject}}

Hej bg!

Har en golf mk4 1.9 tdi som Taber tryk.
Taber og Taber er så meget sagt, men. Den trækker fint i 1 og 2 gear også lidt i 3 gear, men så det som om den ikke levere tryk nok. Den hakker også nogle gange når den bliver presset lidt. Har skiftet turbo på den 2 gange da den første sprang og den anden døde bare. Nogen der har en ide til hvad det kan være? Den er førhen blevet chippet ved stage 3 og fået anden intercooler på. Kan det være den mangler at blive kørt ind? Eller måske fordi turbo ikke får det olie den skal have?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 4 1.9 tdi Taber tryk
  • #1   14. dec 2018 har du skiftet dieselfilter for nyligt ? vis det er halv stoppet kan det være skyld i det. har du haft en tester på ? for det kan også være en dårlig luftmængdemåler det har jeg set før være skyld i det. Og det samme vis n75 ventilen hænger eller map sensor er færdig. tjek også at din timing på tandremmen står 100% rigtig. vis en er lidt ude så kan det også gøre den køre underligt.

  • #2   14. dec 2018 Stage 3 !!!!!!

    Hvis ikke din turbo er smurt ordentligt inden du monterer den kan holdbarheden nedsættes drastisk, ligeledes er det en god ide at skifte trykrøret med olietilførslen, det skriver leverandøren af turboen.


  • #3   14. dec 2018 Når Stage3 har haft fingrene i den er alt muligt, ville ikke være første gang de har fucket en bil op.

    Når det er sagt, så skulle du nok kigge på de turboer der er døde og se hvad de fejler og hvorfor de døde. Og ellers de andre ting der bliver nævnt i tråden.


  • #4   14. dec 2018 De gange jeg har sat en ny turbo på de tdi maskiner. der har jeg skiftet olietryk rør ud. eller tjekket gennemgangen af det og plus jeg altid på dem udskifter oliepumpe. da den kun koster 380 kr til pd tdi så er det dumt ikke at montere en ny nu når man er igang. Og så giver jeg turboen olie i olietryk indgange. inden olietrykrøret bliver monteret. og så når alt er samlet plus motoren får nyt olie og filter. så køre jeg olietryk på motoren via starter først. inden motoren bliver startet op.

Kommentér på:
golf 4 1.9 tdi Taber tryk

Annonce