Turbo {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg har investeret i en turbolader til min Seat Leon 1m 1.9 TDI 150 HK.
Har købt en GTB2260VK turbo med El-styring. Men har fået med til den så den bliver vaccum styret k stedet.
Er der nogen der har prøvet at skifte det før? Og hvordan skal den indstilles bagefter?
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 133
Men at kun opgradere turboen, vil begrænse denne turbo's fulde potentiale meget. Bevares, du vil få flere HK med den når den bliver mappet på rullefelt hos et tunings firma. Men jeg vil klart anbefale at både turbo, downpipe, intercooler, ladetryksensor, kobling og evt dyser bliver opgraderet. Denne turbo kan sagtens lave 260-280hk med den rette opsætningn og mapning. Det koster selvfølgelig noget. Men synes det er det værd. Skriv gerne tilbage til mig, hvis du er i tvivl om noget.
jul 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 12
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 133
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 133
jul 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 12
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 133
Kunne da være fedt hvis du lavede en profil af bilen herinde!!:-)
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 243 Svar: 2.152
Hvis du laer gevind stangen lige lang på begge dele, så vil det være fint. Når den er vakuum styret skulle det virke.
Når du så får den rullet ind, skal i jo holde øje med trykket, og muligvis justere armen lidt. Men hvis du justere den så den altid kan åbne wastegaten helt, så vil motorstyringen jo blot gå i overtryk, hvis den skulle lade for meget
Turbo