{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Turbo
  • #1   10. jan Hej hættemåge! Fedt projekt.
    Men at kun opgradere turboen, vil begrænse denne turbo's fulde potentiale meget. Bevares, du vil få flere HK med den når den bliver mappet på rullefelt hos et tunings firma. Men jeg vil klart anbefale at både turbo, downpipe, intercooler, ladetryksensor, kobling og evt dyser bliver opgraderet. Denne turbo kan sagtens lave 260-280hk med den rette opsætningn og mapning. Det koster selvfølgelig noget. Men synes det er det værd. Skriv gerne tilbage til mig, hvis du er i tvivl om noget.


  • #2   10. jan Hejsa. Bilen har kørt med omkring 300 HK men tidligere ejer har ikke kunne få den kørt ordenligt ind så den køre med ligeknap 200 nu. Med en 150 opgraderet turbo. Men der er lavet mange ting på den fx. Knast, stempler, kobling og svinghjul, motor er boret op og topstykket er flowet med støre ventiler og strammer fjeder og den er selvfølge chippet os

  • #3   10. jan Okay. Beklager. Misforstod. Så det er skiftet mellem elektrisk aktuator og vacuumstyring?! Der er jeg ikke helt så stærk:-(

  • #4   10. jan Men kan ikke tro at denne konverting er så dyr. Rene hos turbomotor.dk køre med yderst gode priser.

  • #5   10. jan Ja altså har købt en med elektrisk aktuator men har fået en vaccum aktuator med som skal monteres der på istedet for den elektriske

  • #6   10. jan Ja, præcis:-) Jeg ville i hvert fald ikke selv begynde at lave konverteringen selv. Ville klart sende turboen, med begge aktuatore og så få det pågældende turbofirma til at lave konverteringen. Sådan en aktuator skal kalibreres meget præcist. Men du får godt nok en potent diesel maskine ud af det, når den blir kørt rigtigt ind!!!:-)
    Kunne da være fedt hvis du lavede en profil af bilen herinde!!:-)


  • #7   11. jan Der er vel ikke det store i at bytte det rundt? sidder akutatoren ikke fast med en gevind stang og 3 bolte?

    Hvis du laer gevind stangen lige lang på begge dele, så vil det være fint. Når den er vakuum styret skulle det virke.
    Når du så får den rullet ind, skal i jo holde øje med trykket, og muligvis justere armen lidt. Men hvis du justere den så den altid kan åbne wastegaten helt, så vil motorstyringen jo blot gå i overtryk, hvis den skulle lade for meget


Kommentér på:
Turbo