{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 hjælp
  • #1   11. feb 2019 1.8T

  • #2   11. feb 2019 Det ikke nemt lige ved den motor. Du kan porte toppen og sætte nogen andre knaster i plus spjældrør indsprøjtning.og montere en bananmanifold,plus komplet 2 til 2.5 tom udstødning bag ud. Men alt det koster kassen vis ikke du kan lave det selv. Men selv om du kan det koster alle de ting en arm.og du skal også til slut have den kørt ind på rullet felt for at få Max ud af de ting,vis du montere alt det. Men du kan lovligt lægge en 1.8 20v turbo 150 hk i den. Det vil være billigere men igen det billigst du kan gøre er at sælge din bil. Og så købe en golf der er født 1.8 turbo motor i. da de ikke koster det vilde.

  • #3   11. feb 2019 ved de penge du skulle bruge på alle de ting som er nævnt oven over, samt hvad du ville kunne sælge din bil for, ville du have råd en golf 1,8t samt en ferie ved siden af

  • #4   11. feb 2019 Jaer ok dalsgaard tak for svaret


  • #5   11. feb 2019 det er ikke for at virke negativ smiley siger bare at det billigst ville være at købe en der var født med turbo. hvis det er lovligt at smide en turbo motor i den havde jeg gjort det, da det nok ville kunne gøres billigt hvis man selv kan lave det smiley

  • #7   11. feb 2019 Fik den meget billigt og ville bare sætte den istand så kørte ordentligt og sælge den igen men sku bare lige høre en måde man KU gøre det på

  • #10   11. feb 2019 Jeg har et kn filter hvis det er smiley

  • #11   11. feb 2019 hey Gustav har været præcis det samme igennem som dig startede med golf 4 1.8 fin bil for at være helt ærlig Ja den blev både sænket, fik en 2.5" catback udstødning på samt nogle fede sutter. hurtigere blev den sku ikke men sjov var den smiley tog så den "kloge" beslutning at skifte den ud med en 1.8t " den du kan se i min profil" tro mig du bliver ikke skuffet, du får meget mere for pengene hvis du har tænkt dig at hive et par ekstra ponyer ud af sådan en. så kør i den du har nu og spar lidt op ved,siden af til du,kan skyde den af og få fat i en 1.8t;) bare et godt råd fra en med lidt erfaring ??:p

  • #12   12. feb 2019 Manga tak for svarene


Kommentér på:
Golf 4 hjælp

Annonce