{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Tuning/turbo blow Skoda fabia 1,9tdi 105 HK {{forumTopicSubject}}

Hey folkens jeg har sådan en styled Skoda fabia 1,9 TDI ville meget gerne have en virkelig høj turbo lyd ud af den når man skifter gear ??

Er der nogle der kan fortæl mig hvad jeg skal gøre for at den virkelig kommer med et turbo tryk så alle i byen kan høre den

Den står helt std pt der for jeg vil høre hvad jeg kan gøre for at få den lyd som jeg ønsker har overvejet rene rør op til turboen men ved ik hva der billigt til den PS den er fra 2007 og en sport

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning/turbo blow Skoda fabia 1,9tdi 105 HK
  • #1   17. feb 2019 Smid et kæmpe stereoanlæg i, find turbolyden på youtube og afspil den ved maks volumen smiley

Spøg til side. Du får aldrig en diesel til at lyde ordenligt, kommer til at lyde som en lastbil der skifter gear.

• #2   17. feb 2019 Der skal ikke BOV på en diesel

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   17. feb 2019 Nr 2 kom med den bedste ide, og eneste som kunne lyde halvvejs korrekt!!!
    Diesel og BOV er og bliver noget kunstig skrammel larm

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #4   17. feb 2019 Du sælger bilen og køber en med en benzin turbomotor. Så bruger du 50-100 tusind på at røvtune den så den aldrig må køre på offentlig vej igen, og så kan du ellers lege med turbolyd hjemme i baghaven.

• #5   17. feb 2019 Havde nu en ven med en golf GTI TDI 1,9 den kunne fyr høje turbo lyde med rene rør så det sku også muligt når denne motor er mage til de golf 1,9 TDI ??

• #6   17. feb 2019 Højttalere lyd med turbo syg joke at fyre af når der er stor muligheder ved diesel biler

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   17. feb 2019 Der er fint potentiale for at få en diesel der kan flytte sig, det tror jeg ikke at nogen herinde ikke påstår.. Men lyden af diesel blow off er kunstig og direkte pinlig for alle!

Men chip og du kan hente en god sjat hk (Husk det med 99% sikkerhed ikke er lovligt)
    Og lad den lyde som den gør nu, ellers skal du over på benzin motor smiley

• #8   17. feb 2019 Troede hele ideen med en dieselbil var at få den til at støje så lidt muligt...
    Men da jeg havde kørt en sten i min intercooler pustede den når man accelereret og et pift samt en rallen kom når man skiftede gear smiley Det bliver nok dyrt i turboer, men det må man tage med

• #9   17. feb 2019 #5 så spørg din ven om hvordan han gjorde det

• #10   22. feb 2019 #7
    Det vil med 100% sikkerhed ikke være lovligt hvis den støjer mere end uden tuningen.

Desuden er det både ulovligt at udføre tuning og få det udført, såfremt det er en ulovligt tuning.

Er selve tuning lovligt, så er det stadig et krav at det har været til syn (hvor de er blev oplyst om ændringerne), omregistrering af papirende med den nye motor effekt og at forsikring er oplyst om de konstruktive ændringer. Endelig skal SKAT have oplysning, så de kan vurdere om det skal opkræves en anden afgift på køretøjet.

Hvis blot en af de faktorer ikke er udført korrekt, så er det ulovligt.

Kommentér på:
Tuning/turbo blow Skoda fabia 1,9tdi 105 HK

Annonce