{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WD Tuning /værksted nogen med erfaringer ??
  • #1   22. feb 2019 Du kunne søge i forum angpende Chip tuning og se at rigtig mange fraråder Stage 3 og WD.

  • #3   22. feb 2019 Jeg har hørt nok historier. Enjoy:
    https://www.facebook.com/groups/Bilforummet/permalink/2356749364355265/

    Hvis man ikke har faceebook:
    Hvis opslaget ikke er okay må admin slette det, men føler nu det er meget relevant, nu da vi er forum hvor vi hjælper og deler oplevelser med hinanden.

    Vil lige dele en historie fra en ven og forhåbentlig redde flere for at begå samme fejl !

    Opslaget er ikke for at skabe den store debat men simpelhen bare advare andre nu når de har slettet deres anmeldelser inde på FB.

    Håber det er relevant for nogen af jer der går og overvejer at få lavet noget arbejde hos dem.

    WD tuning ??>:(
    Vil lige dele min stage3 historie/oplevelse med jer, som jeg for nyligt havde hos WD tuning.
    Jeg har lige haft min bil inde forbi dem her torsdag fredag sidste uge, for at trimmet min fil mere til efter ny catback og for at få fjernet nogen små hak/hug bilen laver i 2. gear ved ca 1800-2300 omdrejninger.
    Uheldigvis for WD har de ikke opdaget at der sidder et dashcam i min bil, hvorefter jeg lørdag trækker SD kortet ud af den og kigger filerne igennem med nogen rimelig store overraskelser..
    0630 torsdag kører de bilen ind fra gaden -3 grader direkte ind på værkstedet, hvorefter de sætter bilen i frigear og fyrer omdrejningerne helt top i 2 minutter med en iskold motor, fordi de får stiv pik over lyden som kommer fra udstødningen TOTALT UNØDVENDIGT. Virker næsten som om de prøver at smadre turboen, i håb om at kunne få mere omsætning i butikken eller måske det en 18 årig dreng som har mindreværdskomplekser..
    Der er også flere videoer hvor bilen bliver prøvekørt midt inde i byen, hvor køreren rammer hastigheder på 180 km/t i en 70 zone og en 60 zone.
    Der er også en video hvor bilen bliver kørt på rullebånd og der kommer 2 fyre ind i lokalet, hvorefter bilen bliver fyret unødvendigt igen op i maks omdrejninger for at spille smart overfor de 2 fyre..
    Mange videoer hvor de bagtaler og snakker rigtig grimt om deres kunder.
    Men en generel uprofessionel og amatør agtig behandling af kundernes biler som bliver kørt i som var de stjålne.
    Jeg sender så alle disse videoer direkte ind til WD og klager, hvorefter han lover at ringe tilbage dagen efter.. WD ringer ikke tilbage så jeg sender en lille sviner igen hvorefter han svarer:

    Hejsa

    Beklager, jeg tiden er rendt fra mig idag. Jeg har sat en påmindelse til imorgen formiddag, så giver jeg dig et kald.

    Jeg tror vi har misforstået hinanden mht. justeringen der skulle laves. Nykkeriet var vi med på, men af en eller anden årsag har jeg troet at der var kommet andet udstødning på for at der kunne laves lidt højere topeffekt. Derfor har vi haft bilen på rullefeltet, testkørt på vejen under fuld belastning osv.

    Jeg har haft en god snak med ham der har testkørt din bil. Og det har vi ordnet internt her.

    Umiddelbart har den været driftvarm hvergang dette har været sket.
    Men beklager hvis du har den modsatte opfattelse.

    Jeg har desværre ikke vidst at der var dashcam i din bil. Normalt når dette er tilstede, beder vi kunderne slå det fra inden den bliver overladt til os.
    Vi har i dette tilfælde ikke givet samtykke til, at der må laves optagelser af samtaler, personale, kunder, kunders biler eller hvad der ellers foregår på værkstedet.
    Dette er brud mod persondataloven og er ret alvorligt.

    Som skrevet, ringer jeg imorgen formiddag.

    Mvh WD

    En generel lorte bortforklaring, hvor han bare prøver at beskytte sit navn og hans medarbejdere..
    Han ringer dog dagen efter igen og undskylder over telefonen
    Og nej jeg overdriver ikke, har alt på video
    De kunne heller ikke fjerne de små hak/hug bilen giver, men jeg kunne køre bilen ind til dem igen og få kigget på den igen uden regning NEJ TAK

    Håber det kan nå at redde en eller flere af jer !


  • #4   22. feb 2019 Det jo svært at svare på. Jeg fik min bmw chippet ved wd jeg har intet at klage over.
    Det er altid for og imod. Man høre bare mest når det er lavet lort i den ved de forskellige firmaer


  • #5   22. feb 2019 Jeg har fået 3 biler kørt ind hos dem og det har bare spillet


  • #6   23. feb 2019 Det handler i bund og grund om at det er nogle skodfiler der bliver brugt.

  • #7   23. feb 2019 Skodfiler eller ej - hvis deres kundeservice rent faktisk er, som det beskrives i den anmeldelse, der er smidt op i tråden, så er alene dét da grund nok til at holde sig LANGT væk! Mage til useriøse bortforklaringer skal man da lede længe efter.

  • vladmury
    vladmury Tilmeldt:
    feb 2013

    Emner: 9 Svar: 141
    #8   23. feb 2019 jeg kan selv anbefale scantune. WD ved ikke så meget om

  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 10 Svar: 3
    #9   13. dec 2019 Har lige haft min forhåbentlig sidste reparation efter nogle besøg hos WD, de havde ødelagt et gevind i udstødningsmanifolden på min Bmw. Alt i alt har jeg haft udgifter på 15 tkr efter de har haft fingrene i min bil...... må på det kraftigste fraråde at køre ind til dem

  • #10   13. dec 2019 Hvorfor har de skruet I din udstødning?

  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 10 Svar: 3
    #11   14. dec 2019 De rodede rundt i motorstyring og fik koblet regenerering fra, kat koksede til og de anbefalede at montere en downpipe.... det duede ikke, jeg fik renset kat’en og Mathias monterede den igen, i den forbindelse ødelagde han gevind på en bolt der er monteret i manifolden...... motorstyring fik de ikke styr på igen efter flere forsøg. Der ligger et værksted i Askov der kan rede det lort de laver hos WD, bruger kun ham fremover

Kommentér på:
WD Tuning /værksted nogen med erfaringer ??

Annonce