{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Søren B
Søren B
Tilmeldt:
15. mar 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Chiptuning af toyota Hiace 2.5 d-4d 95 hk? {{forumTopicSubject}}

Så for pokker mine damer og herrer.

så fik jeg købt en trailer, som får min Hiace til at ligne en lupo 3l.
Dog er det gået op for mig sidenhen, at 95 hk ikke helt rækker længere.

Med andre ord... min gennemsnits topfart i lidt blæsevejr er på 75 km/t

Kan det lade sig gøre at få noget ud af sådan en motor ? er der nogen der har erfaringer, eller kender nogen som kender nogen der måske har ?

På forhånd mange tak.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning af toyota Hiace 2.5 d-4d 95 hk?
  • #1   15. mar 2019 en dobbelt remus potte og så helt ned i kælderen for at gøre den mere aerodynamisk... eventuelt fake bbs fælge for 10hk+.
    bedre end chip


  • #2   15. mar 2019 Siden det nu er en turbo diesel, så er der klart noget at hente. Mener den kan få en 105 stykker ved mild tuning. Det vil klart kunne mærkes.

  • #4   15. mar 2019 Trækker den som den skal? Har prøvet en hvor en mindre sensor af en art, gjorde udfaldet på sådan en. Altså den bliver aldrig hurtig.

  • #5   16. mar 2019 Du må jo ikke køre hurtigere med trailer smiley

  • #6   16. mar 2019 Først se om du har en intercooler. Hvis ikke du har en så få monteret en... Det svært at finde nogle der kan rode med de ældre Toyota'er. På min gamle Vento TD kunne man tydeligt mærke da den fik en intercooler.
    Om du så skal snyde den med en intercooler og en box på railtrykssensoren er et godt spørgsmål. Men nok det eneste der lettest. Selvom det langt fra er det korrekte at gøre.


  • #7   16. mar 2019 Hvilken årgang?

  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   21. mar 2019 Hej, tak for Alle Svarene! Og som den stolte ejer af et nyerhvervet trailer kørekort, er jeg skam fuldt id bekendt med hastighedsgrænserne.

    Dog må jeg også gerne køre 70 op ad Balle, og ikke kun 50km/t . Har snakket med landberg, og han siger den kan peppes 15 HK og 30 NM op. Grunden til den begrænsede optimering er at den er uden intercooler.

    Og nu da jeg har fået blod på tanden har keg erhvervet mig sådsn en bandit. Viber spørgsmålet bare, om jeg kan betale mig fra installeringen ? Er der nogen herinde der har forstand på indbygning sf sådsn en bandit ?


  • #9   21. mar 2019 Havde en kammerat med sådan en og efter et mindre værksteds besøg hvor en mindre ting, blev skiftet. Kørte den virkelig meget bedre. Det lyder som det samme for dit vedkommende.

  • #10   21. mar 2019 Er det en orginal intercooler eller en universal? Det plejer at være ret lige til med de orginale.

  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   21. mar 2019 Hej igen, det er en original intercooler. Men aner jo ikke engang hvir den sksl sidde ???????

Kommentér på:
Chiptuning af toyota Hiace 2.5 d-4d 95 hk?

Annonce