{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

1.8T hakker {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg har erhvervet mig en golf 1.8T med agu motor som er kørt ind til 240hk med K04 lader, 380ml dyser, apr intercooler, apr benzinpumpe, miltec udstødning osv kørt ind på felt med org styring.

Problemer er at den hakker ved fuld gas, særligt i lave omdrejninger. Jeg har fået den til at køre noooogenlunde ved at pille stikket til luftmassemåleren. Har prøvet at sætte en ny lmm på (jeg satte dog kun stikket på den nye lmm) og den kører lige som med den der allerede sidder på, nemlig af helveds til.. Når stikket er sat på kan den næsten ikke køre og den hakker meget værre.
Nogle foreslag? Jeg har strammet alle bolte på indsugningen da de var lidt løse uden held. Nyt brændstoffilter uden held heller.
Jeg synes det lyder som om motoren ændre en lille smule karakter når jeg sprøjter startgas omkring dyse 3+4 men intet vildt. Tænker heller ikke det burde kunne gøre den hakker sådan.
Det skal siges at kører med den ud til 4000 omdr ca og klamper speederen i bunden så trækker den med (hvad der føles som) alle heste, rigtig godt derud af.

Tidligere ejer (der også har bygget motor) siger at den begyndte at køre underligt efter der har været svejse i bilen uden at klovnen havde pillet batteri Polen af.

Hjæææælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.8T hakker
Kommentér på:
1.8T hakker

Annonce