{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Større turbo {{forumTopicSubject}}

Davs, har købt mig en golf 4 1,9 tdi med motor koden axr altså 101hk std. men har derefter monteret stor frontmonteret intercooler samt egr delete og 3 rent rør fra turbo og ud til siden (side pipe).

mit spørgsmål vedhæfter sig så i om hvor vidt det er muligt at putte en turbo fra 150hk over på min motor da turboen på axr motoren er begrænset til omkring 140hk+/-

er det lige til eller hvordan?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større turbo
  • #1   23. apr 2019 Kontakt dynotrim på facebook, han er ekspert i de gamle maskiner.

  • #2   23. apr 2019 Har haft skrevet lidt med ham, han har bare ikke givet mig noget konkret svar, må prøve og høre han igen:).

    takker for det


  • #4   23. apr 2019 DarksideDevelopment.uk de kan også lave en optimeret 150hk turbo og lave et samlet kit med dysser og hvad du ellers skal bruge.

  • #5   23. apr 2019 jamen det ikke noget problem. du finder bare en turbo og udstødning manifold fra en 1.9 tdi arl pd 150hk. Og samtidig tager dyser fra sådan en. eller får opgraderet din dyse spidser til den str. Men når du er igang så find også indsugningen manifold fra en 150 hk arl motor. da den er str i indsugning og Det rør egr normal sidder i. så det skal du have et nyt af vis du opgradere den indsugning. og intercooler og rør kan jeg forstå du har opgraderet. Så når du har lavet alt det så skal du have den kørt ind til sidst. Du kan også sætte rent rør fra turbo til bagpotte på vis det er det også en god opgradering. Men de er nu (nemme) at hive nogen hk ud af de typer motorer der.Men husk at sætte en stærkere kobling/svinghjul i den. vis din køre med dmf svinghjul. så giver det hurtig op. Så skift til smf svinghjul og stærker kobling. vis det skal holde.

  • #6   24. apr 2019 Takker for det, det vil jeg kigge på:)

Kommentér på:
Større turbo

Annonce