{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

hjælp til tuning af rs turbo. {{forumTopicSubject}}

hey bg.

Har en escort rs turbo som jeg gerne vil have lidt mere spark i. Lige pt er den chippet, K&N filter, Remus bagpotte, 0,6 bars tryk. og den orginale indsprøjtning. Har set så mange der bygger en xr3i indsugningsmanifold på og selvføllig laver at andet trykrør og alt det pjat. Har selv en xr3i indsugningsmanifold til at ligge. Er det noget der kan betale sig og bygge over eller er det spild af tid?
Og hva giver det bedre bundtræk, moment eller hva.

Håber i kan hjælpe.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til tuning af rs turbo.
  • #1   7. jan 2007 Du skal købe en indsugningsmanifold fra en xr4i i stedet for. Det skulle give et par heste...
    Få vandindspøjtning på og styresystem fra en rally. Evt. kan du oz købe en større turbo, hvilket nok er de billigste heste...


  • #2   7. jan 2007 Æhhh XR4i er en V6 motor.. hvordan bygger du den over på en 4 cylindret? Vil jeg sgu gerne se smiley

    Den motor kan ikke holde til meget mere end 200 hk så brækker den sig mere end du aner. Og hvis du vil have flere hk skal du bygge den om til en 1,9L plus ombygge sprøjtsystemet og meget meget mere... Det koster kassen! Og den skal stadigvæk ikke holde


  • #3   7. jan 2007 BTW så skulle standard turboen godt kunne levere 200 hk

Kommentér på:
hjælp til tuning af rs turbo.

Annonce