{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

vw polo 1,4 bby {{forumTopicSubject}}

nogen der kan hjælpe med hvordan man tuner en polo 1,4 fra de 75 hk ???
til alle jer der sider og venter på og skrive det er ulovligt få jer et liv og lad være med og kommenter det

til dem der faktisk ved noget om det kom med noget input til hvordan det er nemmest tænker på og smide Latter gas på den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw polo 1,4 bby
  • #1   7. sep 2019 Hvad budget regner du med ? For det vil være dyrt for dig at få noget ud af den motor

  • #2   7. sep 2019 hvad er der er muligheder ??
    priser ??


  • #3   7. sep 2019 Kan slet slet ikke betale sig, køb en bil med større motor - alt andet er spildt smiley

  • #4   7. sep 2019 Altså du kan smide en turbo på men det koster nok 50 af de lange når du er færdig

  • #5   7. sep 2019 Strip den for vægt.

  • #6   7. sep 2019 Se om du kan finde en der har et palms kompressor kit til den

    Alternativt ring og forhør om de stadig sælger et sæt fra nyt

    Gearkassen skal nok også opgraderes for at holde.


  • #8   7. sep 2019 Ville sige ecu tuning burdte værre det billigste "tun" du kan gøre på den motor prisen ville jeg skyde på er under 4000

  • #9   7. sep 2019 Ved dog ikke om en 1,8T passer over men der skulle værre urealistisk mange tuning dele til den motor smiley og den skulle værre rimelig håldbar så havede heller lavet et engine swap hvis den kan tilpasses smiley
    Men jeg mener alt kan lade sig gøre med en stor pung og eller meget erfaring smiley men man lære hellere ikke noget hvis man ikke prøver smiley øvelse gør mester. tror bare ikke du kan få meget "tun" til den lille polo motor, min sidste bil var en polo 6n2 med 1,4 mpi motor og kunne finde 0 tunings dele fabrikeret til den som andre plejlstænger o.s.v kunne ikke finde noget. man kan dog altid prøve at smide en turbo på men hvad ville det koste en 10,000? ved ikke har ikke erfaring med det (enu) nok i fremtiden smiley


  • #10   7. sep 2019 Men ham her https://www.facebook.com/mike.daugaardjensen han tilbyder billigt obd tuning hvor godt det er ved jeg ikke han sagde han kunne hæve min polo fra 60 til 70 heste for 2000 kr men han var venelig og sige det ikke kunne betale sig fordi det kun er 10 heste. du kan eventuelt skrive og spørge ham hvor mange heste han kan presse ud af din og hvad han skal have for det smiley

  • #11   8. sep 2019 Lev med bilen.. eller køb en ordentlig bil med feks 16v 100hk bil, evt en 125 HK gti 6n... koster sgu ik mange basseører ..

  • #12   9. sep 2019 Ja mener faktisk også der er en på gul og gratis der sælger en 125 heste 6n2 gti til hmm tror det var 13000 har selv haft kigget på den som project den var bare dsv for dyr

  • #14   11. sep 2019 Mikkel N, Læser du overhovedet Hvad jeg skriver!
    Der står at jeg fik afhvide han kunne hente 10 heste på min polo som har 60 så den kommer op på 70 og det er ingen ting.
    Han sagde til mig det også var spild af 2000 kroner. og at hvis man skal hente mange heste skal man have nygere biler.
    Så som der står er der ikke meget at hente på en polo og han kan nok hente hvad 15 heste. ved abselut godt hvordan det fungere det er ikke raket videskab smiley har selv folk i min familie som har fået "tuned" deres biler hos stage3, som gør et rigtig godt job!
    Næste gang veneligst læs tråden inden du angriber folk hader når det skeer, men vi alle sammen laver fejl og det er okay smiley ville personligt ikke virke andgribene smiley og du på have en forsat god dag smiley


  • #15   14. sep 2019 Gutter. Før i snakker der ud af, så jo. Man kan optimere alle biler såvel med og uden turbo. Der er bare forskel på hvordan man skal gøre det, alt efter hvad bilen kører med at motorstyring. Man kan godt hente omkring 10-25 HK på ikke turbo biler, og selv om bilen ikke bliver flere sekunder hurtigere, så blive der alligevel det hurtigere. Samt så der bedre økonomi og meget bedre speeder respons. Så skal man bare finde ud af, om man selv synes det er det værd.

    PS. 10 HK mere på en bil under 1 ton, er noget andet end 10 HK mere på en bil der vejer 2 ton.


  • #18   15. sep 2019 Sagde også at personen havede sagt at han kunne hive op til 10 heste ud af bilen.
    Men enu engang læser du ikke hele kommentaren eller forstår du den ikke.
    Og mit navn er med c!. Også er det ikke 20% mere 17%.
    Men jeg syntes at istedet for at angribe mig så skal du trykke på det link jeg sendte og spørge ham selv! Det er sku ikke mig der siger jeg kan hive 10 heste ud af min gamle polo det var ham der sagde han kunne!
    Så kan du tage din diskution med ham.


Kommentér på:
vw polo 1,4 bby

Annonce