1.584 visninger
|
Oprettet:
Volvo b230FK fuelcut {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Har hævet trykket på min ellers standard volvo 940 med b230fk motor. Men allrede ved 0.8 laver den fuelcut, eller det iværtald det jeg gætter på. Det ligsom motoren sætter ud og det kommer et ordenligt ryk i bilen. Kan det virkeligt passe at jeg ikke kan hæve den mere end de 0.8bar
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
dec 2006
Følger: 123 Følgere: 82 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 165
hvordan har du hævet trykket på den jeg købte en anden westegade klokke der var justerbar fra 0,4 til 1,7 bar
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
https://www.danskvolvoklub.dk/
https://m.facebook.com/groups/633962146628263/?ref=group_header&view=grou
nov 2013
Følger: 16 Følgere: 94 Biler: 3 Emner: 75 Svar: 229
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
dec 2006
Følger: 123 Følgere: 82 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 165
Jeg har spurgt om tryk her inde det kan du prøve a læse og se om det vil hjælpe dig lidt der var nogle der kom med gode råd
nov 2013
Følger: 16 Følgere: 94 Biler: 3 Emner: 75 Svar: 229
dec 2006
Følger: 123 Følgere: 82 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 165
dec 2006
Følger: 123 Følgere: 82 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 165
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Hvis du har problemer syndes jeg du skal starte med at lave et service på motoren. Tændrør(husk rigtig elektrodeafstand), tændkabler, vacum slanger, samt kontrol af benzintryk og regulator.
Har flere gange set problemer efter tuning, som i bund og grund slet ikke har noget med tuningen at gøre, men problemerne ses først når motoren bliver lidt mere presset.
Volvo b230FK fuelcut