{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Kadir k
Kadir k
Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141

BMW 116D årgang 2009 tuning.? {{forumTopicSubject}}

Hej til alle

Jeg overvejer stærkt at få min bil chippet..

Men men.. det skal hverken være de skammel Kina eller andet lort som jeg ikke kender eller noget der vil gå hen og ødelægge motoren..

Det skal være professionelt men samtidig med ikke for dyrt..

Ikke fordi jeg vil have 100 eller 200 HK ekstra..

Bare jeg er omkring 140-150 ialt self.. dvs. jeg har 116 iforvejen , så 20-25 ekstra vil være nok for mit behov men som sagt det skal hverken pårvirke motorens dyser eller andet elektronik.. self. Er jeg klarover hvad jeg snakker om smiley og self. Vil det pårvirke motoren det jo klart, man går og piller ved motorstyring, men det jeg mener - det skal påvirke positivt ikke negativt..

Jeg lyder sikkert som en der ikke har forstand på tunning. Det er nemlig rigtig smiley ved ikke en skid om det men Jeg har bare læst et par artikler og er usikker om jeg vil eller ej..Og det er derfor jeg ville spørge de profesionelle her inde smiley

Jeg ville gerne skrive et par firmaer som virker ret gode og at de ved hvad de laver men bed bare ikke om man må dele dem her på siden..

Håber jeg kan få hjælp..

Hilsen Chris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 116D årgang 2009 tuning.?
  • #1   8. apr 2020 Smid den op til Thomas Landberg, ved chiptuning.nu - han ved satme hvad han laver. Hold dig langt væk fra WD tuning og stage 3, magen til makværk, skal man lede længe efter.

Btw, så er en 116D ''bare'' en ned droslet 118D, så den kan chipes til det samme, uden problemer smiley

• #2   8. apr 2020 brug Scantune.dk, eller chiptuning.nu så går du ikke galt i byen smiley
    Jeg har fået chippet 3 biler ved Scantune, jeg har ikke oplevet problemer, og efterfølgende god service!

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#4   9. apr 2020 Hej gutter..

Tak for jeres indlæg.

Jeg må sørme være sikker hvilke jeg skal ha
    Det er lidt forvirrende for mig da der er ikke mange som har besvaret på mit spørgsmål..

I skal ikke misforstå mig men Tror jeg venter og ser at hvilke firma der bliver anbefalet mest her inde dermed må jeg ta den.. Det er kun fordi jeg bil være tryg og ikke noget med jeg ikke tror på jer..

Håber i forstår mig..

Men jeg kan sige at Landbjeg har jeg hørt før men ikke scantune..

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#5   9. apr 2020 Jeg blev anbefalet HBtuning i Vejle .. hvad ved i om stedet..?
    Også Racechip..?

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#6   13. apr 2020 Efter jeg undersøgt flere steder har jeg besluttet med chiptuning.nu Thomas, tror han er en af de bedste i hans arbejde.. jeg har ihvertfald fået den indtryk... kommer med flere kommentar efter bilen er færdig..

• #7   16. apr 2020 Hvis du smider en racechip i, kan du lige så godt skiftet motor + gearkasse også smiley En chip fra racechip var ved at kværne gearkassen på de gamles X3'er - aldrig har jeg da kørt med noget så ringe før!

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#8   19. apr 2020 Hej Formand

Tak for rådet, tro mig så vil jeg hold mig langt fra dem.. men har også besluttet mig ta chiptuning da jeg har kun fået positive kommentar. Har også skrevet til dem hvilket de svare på mange spørgmål og giver detaljeret råd og lover ikke det ene eller andet med hensyn til at det vil være økonomisk “ forvent ikke mirakler” sagde de.. Ærligt talt.

De siger også at de aldrig haft problemer med disse biler eller har aldrig hørt noget negativt tilbagemelding..

Jeg er har ikke fået det gjort endnu men gør ligeså snart jeg har tid til det..

• #9   17. dec 2022 Så er vi spændt på hvornår du får tid smiley

Gamle biler og chipning kan udløse en bølge af regninger for ting der går i stykker på sådan en gammel bil.

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#10   17. dec 2022 Jeg tænker også meget på det om jeg tør smiley

Kommentér på:
BMW 116D årgang 2009 tuning.?

Annonce